Koplingskjema Fjernstyrt sentrallås B5.

Anbefalte innlegg

Hei! Noe jeg savner på min a4 2000mod er fjernstyrt sentrallås, dette hadde jeg på min 88mod 100 å syns de er rart det ikke er det på en såpass "ny" bil :P

Fant meg ett sett på Streetdesign med 2 nøkler, kontrollboks, ledninger og monteringsanvisning. ( http://www.streetdesign.no/?id=7628 )

Lurer på hvordan jeg skal koble til dette eller om det er mulig for en gjennomsnitslig 19 åring :P

Bare få nøkklene slipt å koble til boksen med ledninger?

Men hva med startsperren? Har hørt du kan bare flytte koden fra gamle nøkkel over til den nye? Noen som kan bekrefte dette?

Uansett, Takker for svar! :)

KOPLINGSKJEMA NEDERST...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg prøvde også dette her på min golf 3, veldig lett å koble ihvertfall, men å få nøkkelen til å virke klarte jeg ikke da den slo ut på startsperra hver gang..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg prøvde også dette her på min golf 3, veldig lett å koble ihvertfall, men å få nøkkelen til å virke klarte jeg ikke da den slo ut på startsperra hver gang..

brukte du kun nøkkelen til å låse/åpne bilen med da så den orginale til å starte?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

japp ^^ det funka greit, men var litt ergelig å ikke få den nøkkelen til å virke da

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

japp ^^ det funka greit, men var litt ergelig å ikke få den nøkkelen til å virke da

ja kan tenke meg de, men vist selve låse å åpne fungerer så trur jeg hadde vert fornøyd da og, hadde nøkkelen virket hadde de vert en bonus :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

blinket blinklysa foresten når du låste eller åpnet bilen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det husker jeg faktisk ikke lenger. men tror det er mulig å koble det. står i koblingsskjema som følger med:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okey, er ikke noe annet enn å prøve ett slikt sett da ;D koster ikke allverden :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har akkurat koblet opp fjernstyrt på en Passat, der var det bare å finne fargene i døra, koble til, jeg hadde "negativ puls"

Ledningene til blinklysene lå i fotbrønnen på førersiden.

Det var plass til chipen i nøkkelen som fulgte med, så jeg flytta over den, kutta til orginal nøkklene med dremel, og nå fungerer alt. Det eneste jeg evt kan koble til er bagasje luke og vinduer, men ser ikke helt poenget sånn for min del.

Det gikk fort når jeg fant hvilke farger jeg skulle koble meg inn på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sinnsykt overpriset. Sjekk ut rightclick.co.uk, akkurat samme varene, mye billigere.. der kjøper du bare en med separat knapp for sentrallås, så bruker du nøkkelen du har fra før!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fant ingenting på linken din jeg Vegard?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøpte meg dette settet på streetdesign eg som nevnt tidligere i tråden, Skal dette koblest til pumpen bak i bagasjerommet?`

Eller Main switch? Hva enn det kan verr :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fulgte ikke det med et koblingsskjema? Det er vell noen ledninger fremme du skal bruke, i og med at den starter når du vrir om låsen på fører døren :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Følgte med koblingskjema men kan hadde vert lettere hadde jeg vist hva som er hva :P Kan prøve å legge de ut :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, skjønner. prøv og scann det inn så får vi se på det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser da på nederst der at det er for audi :)001.jpg

Central lock box er da boksen jeg skal koble til ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har gjort dette i min b5, koblet boksen rett på unlock / lock kabelene som går inn på vacumpumpen som ligger i bagasjerommet, så måtte jeg strekke to kabler fra kickpanelet og bak til fjernstyringsboksen for å få blinkelysene til å fungere... brukte en time på jobben..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har gjort dette i min b5, koblet boksen rett på unlock / lock kabelene som går inn på vacumpumpen som ligger i bagasjerommet, så måtte jeg strekke to kabler fra kickpanelet og bak til fjernstyringsboksen for å få blinkelysene til å fungere... brukte en time på jobben..

Takk for svar Tord! :) men hva er kickpanelet?(vett eg e dom :P )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk, får gå ut å prøve da :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kunne fortalt meg hvilken ledning jeg skal kutte? altså "common line"??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

POWER LOCK BROWN/GRAY or RED/BROWN (TYPE B) IN DRIVERS KICK PANEL or SECURITY MODULE See NOTE *2

POWER UNLOCK GRAY/WHITE (TYPE B) Requires Double Pulse IN DRIVERS KICK PANEL or SECURITY MODULE See NOTE *2

NOTE *2 the FACTORY SECURITY MODULE is located at the BOTTOM of PASSENGER side of the TRUNK

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sier jo ingenting om hvilken som skal klippes det vell :P Dette er vell slik du koblet din? Men jeg må jo kople slik skjemaet er til min boks er? Alle sett blir vell ikke koblet på samme måte?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er iallefall de to kablene du skal koble deg inn på! :)

jeg kjøpte boksen min i fra hpstuff.no, ser dem ikke har min der nå men dem har tilsvarende...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.