#26 Skrevet Juli 1, 2010 oki, men ifølge skjemat så går lock og unlock til Motor switch. skal ikke koble meg på desse men klippe "common line" som går fra pumpen til Motor switch å så koble desse 2 endene til boksen slik skjemaet sier, Men jeg vett ikke hvilken som er common line. Vett jo igrunn hvordan det skal koblest bare jeg vett hvilken jeg skal klippe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juli 1, 2010 fatter ikke hvorfor du må koble "common line" ... http://64.85.6.121/diagrams/diagrams.asp?link=DW du får se litt der inne å se om du finner noe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juli 1, 2010 ikke jeg heller du men hadde jeg bare vist hva common line er så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juli 1, 2010 prøv uten common line? kansje det funker alikavell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juli 1, 2010 litt surt om vakumpumpen ryker da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juli 1, 2010 joda, men så lenge du ikke kobler + på jord så ryker den ikke er jo 12v på de fleste kablene der.. prøv å koble lock å unlock kabelen først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juli 8, 2010 har lagt dette litt på vent men starter på'n igjen imårå, sjekket litt me multimeter og når jeg vrir med nøkkelen gir den pluss til både lås å åpne, men boksen den gir pluss på åpne og minus på lås. kan jeg ta koble det rett på lås å åpne? vill ikke ødelegge vakuumpumpa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juli 8, 2010 er fordi den bare sender et signal til pumpa om at nå skal den låse eller åpne.. er jo også dobbel puls når den åpner... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juli 8, 2010 oki da dobbel puls hva betyr det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...