#1 Skrevet Mai 31, 2010 (endret) Hei Ny mnd så nytt møte torsdag 3 juni , tror vi prøver på Amanda denne gangen kl 19:30 (var så mye biler sist gang på Oasen) . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 31, 2010 ska prøva å komma:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 31, 2010 Stemmer for den. Ble litt trangt om plassen. Møter nok opp, men kjente jo ingen sist... Så stakk litt tidlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 1, 2010 på jobb i bergen og kommer heim seint på torsdag, men e klar for hovedtreff!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 1, 2010 Elektro-messe i lillestrøm neste gang... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 2, 2010 Jeg kommer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 3, 2010 Jobb.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 3, 2010 Kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 3, 2010 Da dette var mitt andre lokallagsmøte, så kan jeg ikke uttale meg om det var godt oppmøte eller ikke! Var pent vær i det minste Knipsa ett par bilder. De to sorte Golfene, er ikke VACN-biler, men skal prøve å få lokket dem med i klubben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 3, 2010 ... resten. Dårlige bilder, men men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 4, 2010 Fint at du fikk knipset meg mens jeg gjespa Får få med de 2 andre med golfer, om de har bilene inne på møller hver gang så tjener de fint inn kontigenten og Var mitt første lokallagsmøte, får se om jeg tar med min bil neste gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 5, 2010 Hehe, sorry den! Så det faktisk ikke før jeg la det ut Men, ja, skal få til det! Er ingen ulemper med å være medlem, sånn egentlig Syns godt du kan ta med bilen din også neste gang:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 6, 2010 Rakk desverre ikkje detta møte, va på jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 6, 2010 var desverre opptatt Er det munoz'en sin den svarte golfen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 6, 2010 Stemmer det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...