#1 Skrevet Mai 31, 2010 Fant noen bilder her som jeg jo kan dele med resten av folket, er ikke mye men dog... Har du noen bilder så sleng de ut! sharing is caring la kameraet i bilen når vi ankom Møller Bardufoss og glemte å ta det fram igjen Kanskje ikke den mest innholdsrike serien med bilder, men men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 1, 2010 Audun har vel noen bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 1, 2010 pokker at jeg gikk glipp av det! men møtte vel noen påtur derrifra/fra dragrace i 7-8-9tiden når jeg kom fra harstad? (rød polo cup e) jeg så nå noen pene vag'er på turen vertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 3, 2010 På vei til Bardufoss Golf 1 og 2 Ungdommen Tom i kjent stil En konsentrert Tina kjøre S3 Lite klarning Tom cruise avgårde Plakat hos Møller Bardufoss Endelig fremme på Møller Bardufoss Audun`s S3 Tom bestemte seg rundt midnatt å justere høyde og camber på golfen.. Sindre har målt opp drammen sin på dl`n Joachim viser fram sin fine t-skjorte.. Tom justere og justere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 3, 2010 Utstilling Møller Bardufoss Nina ble vinner av fineste Skoda. Kom kjørende fra Bodø! Vegard vant prisen: Fineste Audi med sin Rs6 Hvem vant hva? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 3, 2010 Var vel flere som tok bilder på selveste utstillinge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 4, 2010 Takk for en koselig tur ja Var vel flere som tok bilder på selveste utstillinge? var jo ikke så mange pene biler å ta bilder av så? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...