#1 Skrevet Juni 1, 2010 (endret) Dette er noe av det mest bøllete jeg har sett på lenge Noen som har noe mer info om bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 1, 2010 fikk litt både og følelser av den der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 1, 2010 Synes det blir feil, med senk og offroaddekk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 1, 2010 Likte det jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 1, 2010 (endret) Helt riktig! Btw, skrives Touareg, ikke Tuareg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 1, 2010 Jeg har jo ikke mulighet til og si annet enn at jeg elsket den:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 1, 2010 ikke helt feil denne versjonen heller http://autoworld.wordpress.com/2008/02/13/vw-touareg-military-edition 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 1, 2010 Eller denne..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 1, 2010 Fronten var litt jalla! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 1, 2010 den grønne, med sort film på lampene og hjula fra den øverste svarte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 1, 2010 Synes det blir feil, med senk og offroaddekk... Men er den senket eller bare ser det sånn ut pga hjul? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 1, 2010 ikke helt feil denne versjonen heller http://autoworld.wordpress.com/2008/02/13/vw-touareg-military-edition Han er kongen av gata! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 1, 2010 Er vel luft fjæring på de? synes den svarte var ganske raff ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 1, 2010 Er vel luft fjæring på de? synes den svarte var ganske raff ja. Mange har luftfjæring ja. F.eks min har det:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...