#1 Skrevet Juni 1, 2010 (endret) lurer på om det er noen her inne som har prøvd dette produktet? tenkte på om det fungerer til punkt sveising av kanaler og lignende. http://www.gasolin.no/index.php?main_page=product_info&cPath=33&products_id=232 Mvh. Eivin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 2, 2010 ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 2, 2010 vi har lignende på jobb. men de ligger rimelig nedstøvet, det enkleste blir nok og bruke sveiseklemmer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 3, 2010 ja, blir vell det sikkert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 3, 2010 Jeg kjøpte det settet der, og det fungerte fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 3, 2010 lett og punkt sveise f. eks. kanaler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 4, 2010 Har og cleco, billigere å bestille på ebay.. Fungerer helt supert når man skal poppe ting sammen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 4, 2010 (endret) Kanskje et dumt spørsmål, men hvordan fungerer dette rent praktisk? Altså hvordan er "framgangsmåten"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 4, 2010 Godt forklart: Jeg kjøpte det etter å ha sett "A chopper is born" on Discovery 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 4, 2010 Jeg syns Clecos er tungvinne å bruke i tillegg må du bore. Bedre og kjappere med ett utvalg av tenger og noen magneter mener jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 4, 2010 Når man likevel skal poppe er de helt geniale... Brukte de mye når jeg skiftet bakstuss på scooteren... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...