Anbefalte innlegg

tenkte man skulle flytte diagnose uttaket på s6 plusen her om dagen. da plasseringen er litt dum når man skal kjøre logg og sånt. er jo veldig kjekt å ha den inne i bilen istedenfor sikringsboksen i motor-rom. det er jo av den gamle typen med en hvit og en svart kontakt. problemet når ledningene var forlenget og eg skulle prøve kontaktene, så hadde eg ingen kontakt mer med ecu. den grønne lampen på ross-tech kabelen lyste ikke heller. så monterte eg alt tilbake igjen, dog med noe skjøter på ledningene. pluss at dem er nok en cm kortere no..... men eg får fremdeles ikke noe kontakt med ecu. er de kablene så ømfintlig mot skjøting. eller kan det være noe annet?. noen som har et tips hvor man begynner å feilsøke? disse fire ledningene går vel rett til ecu?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klippte du flere ledninger i samme klipp?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klippte du flere ledninger i samme klipp?

det var totalt fire ledninger på to kontakter. alle ble klipt og skjøtet. eller mene du om eg klipte over to samtidig..... det husker eg ikke, men det mye mulig. hva skjer da.... skal nevnes at bilen starter og går som før.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kan det hende du har kortsluttet noen ledninger, sjekk om det er noen sikringer som har gått i sikringsboksen?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki. noen som vet hvor sikringene som er i forbindelse med diagnoseuttaket er:) bilen er en s6 plus. 97 mod.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jess:) lurt å sjekke sikringer først. he he. hadde spart meg for noen times kløing i hodet:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bra det ordnet seg:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.