#1 Skrevet Juni 1, 2010 Har en 02 passat tdi med overtrykk problemer,nødmodus(eneste feilmelding),tok ut N75 ventilen og koblet 12V rett på den og det kom kun et lite klikk,koblet av/på flere ganger og ingen reaksjon etterpå. Måler den til 12 Ohm,dunker jeg den i bordet så hører jeg det beveger seg inni der,setter på 12v og kun ett lite klikk så nada før den får seg en omgang med bordet igjen:D Regner med at en er gåen? Hvor finner jeg ny til en rimelig penge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 1, 2010 N75 skal lage et passelig smell når den funker som den skal ja, med mindre den 12v kilda du bruker ikke klarer å dra den, noe jeg tviler på. Løp og kjøp ny du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 1, 2010 Brukte en 1/2m tynn høytaler kabler rett på batteriet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 1, 2010 Burde funke det. Definitivt gåen ventil da ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...