#1 Skrevet Juni 1, 2010 (endret) Da var dette løst: ja, det gjør det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 8, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 9, 2010 Hvorfor bytte til 2,0E? er jo bare 4 hk i forskjell.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 9, 2010 Fordi den er ikke så sjelden som 1.9, derav enklere å få tak i. Dessuten er det bare 2 hk forskjell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 16, 2010 Jeg VET det finnes mange som kan svare på dette... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 16, 2010 Jeg VET det finnes mange som kan svare på dette... Så spør dem da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 16, 2010 Jeg ville bytta rett over, behold alt av tenning og innsprut som allerede sitter i bilen. Så i praksis, bytt kun topp og blokk. Den lille volumøkninga krever marginalt mere bensin, men det tar jo luftmengdemålern seg av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 17, 2010 Visste jeg kunne stole på deg, Ole Med en org. motor som nå har gått 377.000 km og plutselig lakk olje etter å ha stått ute i vinter, gidder jeg ikke en gang prøve å fikse den. Den er i såpass god karosserimessig stand at den fortjener egentlig ikke å gå i deler... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...