#1 Skrevet Juni 1, 2010 (endret) noen flere som skal oppover kun på søndag? * Drammen - Shell Lier 06:30 * Asker & Bærum - Møller Bil A&B 07:00 * Follo - ingen respons * Oslo - Shell Skedsmokorset 07:35 * Oslo - Kløfta 07:45 * Våler - Braskereidfoss ca 09:50 legger ut kjøreruten for de som kommer fra drammen osv også. så da blir det fort litt tidligere enn antatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 2, 2010 Jeg skal, men drar nok litt før det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 3, 2010 Jeg skal nok oppover på søndagen ja , og dukker nok da opp på shell på skesmo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 3, 2010 Kan isåfall være greit å legge med linken Arve! Noen som har hørt noe fra dansken? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=186080 (lørdag + søndag) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 3, 2010 grunnen til at jeg lagde en egen er for det blir så rotete i en tråd om en person skriver han skal på lørdag og en annen skriver han skal på søndag. da fant jeg ut at det var lettere med en egen tråd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 3, 2010 Kan isåfall være greit å legge med linken Arve! Noen som har hørt noe fra dansken? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=186080 (lørdag + søndag) Dansken kjører oppover i morgen til camp Farsbo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 4, 2010 Dansken kjører oppover i morgen til camp Farsbo. skulle gjerne tatt inn hos dere jeg også renate. men, jeg må prøve å få bilen klar først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 5, 2010 Jeg kommer til Møller i morgen tidlig, og drar så videre til skedsmokorset... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 5, 2010 jeg følger også denne kolonnen fra skedsmo 0735 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...