#1 Skrevet Juni 2, 2010 (endret) Displayet på klimapanelet mitt blinker ca 5 sek ved oppstart. Er kun slik når bilen har stått ute i sola og det er +20 ute. Starta i fjor sommer, ble borte når høsten kom og kom tilbake nå sammen med go været! Noen som har forslag? Skal vel ikke være slik, hadde ikke dette problemet med gamle passaten (3b). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 2, 2010 har vært borti dette på en samme type bil da var det klima panelet som hadde tatt kvelden. det fungerer litt sånn av og på. men så at det ligger et klimapanel ute på finn til rundt 1000 lappen tror jeg. det er rimelig grei pris tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 2, 2010 Supert, tusen takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 2, 2010 Sikker på at det ikke er en sensor på klimaen som er gåen? du har sjekket med vag com og prøvd å kjøre grunninstilling på klimaen regner jeg med?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 2, 2010 Har ikke det nei, men kanskje jeg burde... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 2, 2010 Har ikke det nei, men kanskje jeg burde... Ja, det er nok det billigste, og kanskje du løser problemet. Når klima panelet blinker skal det være registrert en feil kode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 2, 2010 På Passaten vår så skjedde dette dette når anlegget var tomt for gass. Rett og slett feilmelding på feil på anlegget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...