#1 Skrevet Juni 2, 2010 (endret) Hei, For styret i Trondheim lokallag ønsker vi å sjekke interessen for et aldri så lite banetreff på Kall Autolodge i Åre, Sverige. En veldig brei, oversiktlig og fin bane http://www.kallautolodge.com/ Dato: 4 eller 5 september (1 dag) Pris: Ca 500kr Deltagere: 30+ Dette er kun for å sjekke interessen og eventuelt høre fra personer som gjerne vil hjelpe til under et banetreff. Mvh Roy Trondheim Lokallag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 2, 2010 jeg er med fin bane med et godt langstrekke, gode breie "lange svinger" så enn kan ha god fart rundt banen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 2, 2010 Jeg melder midlertidig interesse med forebehold om at økonomien tillater en slik tur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 2, 2010 Jeg melder midlertidig interesse med forebehold om at økonomien tillater en slik tur. Inget problem Aleksander. Det er kun for å undersøke om interesse er opp imot 30 biler eller helst mer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 2, 2010 Knall dette Roy. Sålenge jeg ikke er på jobbtur, så stiller jeg opp med RS2 jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 2, 2010 jeg stiller;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 3, 2010 Er med hvis jeg er hjemme. Er borte fra fra 31.07 til 20.08 så treff i august blir vanskelig da siste helga er det Rudskogentreff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 3, 2010 Dette starter bra Lagt til et par datoer som banen er ledig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 3, 2010 Er i bryllup i lillestrøm 28-29... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 3, 2010 Viser seg at det er VACN treff på Rudskogen 28-29, så da utgår vel egentlig den helga selvom ikke alle her oppe orker reise helt til Rudskogen så er det helt sikkert noen som gjør det framfor et treff i Sverige. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 3, 2010 Mulig jeg kan bli med om dere ikke mobber meg for 1.6 litern min.... Mvh. Aleksander Ps: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 3, 2010 Mulig jeg kan bli med om dere ikke mobber meg for 1.6 litern min.... Mvh. Aleksander Ps: Her er det ingen mobbing fordi jeg er sjef men det er sikkert muligheter for å få sitte på med litt mer motorsterke biler også. Ellers er det gøy på bane uansett hvor motorsterk bil man har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 3, 2010 Her er det ingen mobbing fordi jeg er sjef men det er sikkert muligheter for å få sitte på med litt mer motorsterke biler også. Ellers er det gøy på bane uansett hvor motorsterk bil man har Sant som du sier! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 3, 2010 Med forbehold om jobb/barnepass , så er jeg garantert med på dette ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 3, 2010 4 eller 5 september høres knall ut. Jeg er med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 4, 2010 Ikke helt umulig dette nei men bilen er jo litt lat da... og den sitter ikke som et skudd i svingene heller.. hmm... Det er jo tross alt litt tidlig for is-kjørin tenker jeg, hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 4, 2010 Ikke helt umulig dette nei men bilen er jo litt lat da... og den sitter ikke som et skudd i svingene heller.. hmm... Det er jo tross alt litt tidlig for is-kjørin tenker jeg, hehe Det er faktisk ikke kjempe nødvendig med motorsterk bil på banen der. (selv om det kanskje er mer morro ) var både en ny boble , en nissan micra og andre små fartshumper ute på banen da jeg var å kikka på , så morro ute 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 4, 2010 Ikke helt umulig dette nei men bilen er jo litt lat da... og den sitter ikke som et skudd i svingene heller.. hmm... Det er jo tross alt litt tidlig for is-kjørin tenker jeg, hehe Kom igjen! Jeg vet du er gira på å kjøre fletta av meg Audan din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 4, 2010 Stiller en mann æ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 4, 2010 Kom igjen! Jeg vet du er gira på å kjøre fletta av meg Audan din Joda, men sjansen for at jeg blir sjøsyk før jeg kommer til det punktet er ganske stor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 6, 2010 Hvis jeg ikke skal jobbe den helga, så er jeg helt klart med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 6, 2010 Hiver meg med jeg også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 7, 2010 Æ bli med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 7, 2010 Begynner å bli sånn passelig god interesse Dere som er redd for jobbehelg, så kanskje dere får bytta bort den helga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 13, 2010 Godt mulig jeg hiver meg med:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...