#26 Skrevet Juli 18, 2010 Er det skjedd noe mer i planlegginga med dette banetreffet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juli 18, 2010 Det har det! Styret har vært på berfaring/prøvekjøring av banen idag, faktisk, og vi kan bare rapportere at dette ser meget lovende ut! Såfremt vi får støtte av hovedstyret til å holde treffet, blir det banekjøring den 5. september! Mer info følger asap zulu. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juli 19, 2010 Vidar måtte gi slipp på Lamborghinin til instruktøren som viste oss banen Banen er brei og asfalten er ny og fin Banen er 1,5km lang, så ikke av den lengste, men den byr på utfordrende svinger og faktisk en krön Vi satser også på et avbrekk med drag på langstrekka om noen har interesse om å teste bilen sin mot en annen. Det blir ikke tidtagning, men 1 mot 1 bare. Det er også muligheter for isbanekjøring seinere fra januar og utover Vi kommer også med et overnattingstilbud fra lørdag til søndag, også har vi banekjøring på søndag for de som kommer langveisfra eller ikke vil stå opp så tidlig på søndagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juli 19, 2010 Kan dere ikke sjekke/bekrefte priser på bil-leie? Mener å ha sett/hørt at det koster ca 700Sek for en time i typ Porsche cayman. Det kan være fristende for oss som ikke har bil som skal pushes på bane, og spesielt i mitt tilfelle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juli 19, 2010 Kan dere ikke sjekke/bekrefte priser på bil-leie?Mener å ha sett/hørt at det koster ca 700Sek for en time i typ Porsche cayman. Det kan være fristende for oss som ikke har bil som skal pushes på bane, og spesielt i mitt tilfelle. Vi kan alltids spørre hva det vil koste medlemmer å leie bil type en time. Første gangen nå skal vi ikke ha noe annet enn selve banen og det følger inget mannskap med banen. Så vet ikke om det krever noe mer enn at vært medlem betaler for bilen de vil leie. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juli 19, 2010 Dette høres jo knall bra ut! Kanskje jeg faktisk får til ett banetreff jeg også i år. Bryllup helga for rudskogen desverre. Men stiller med nylakka og fin RS2 her gitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juli 19, 2010 Hvor i nærheten av Åra er Banen? Er i Åre no, og skal være her et par dager!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juli 19, 2010 Da må du kjøre inn til järpen , ta til venstre i kysset der og kjøre utover mot norge og Kall derifra..... er nok ett stykke å kjøre , 8-10mil fra Åre om jeg skal tippe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juli 19, 2010 Da må du kjøre inn til järpen , ta til venstre i kysset der og kjøre utover mot norge og Kall derifra..... er nok ett stykke å kjøre , 8-10mil fra Åre om jeg skal tippe Selve banen ligger faktisk like før avkjøringen til Järpen, nærmere bestemt her: http://maps.google.no/maps?f=d&source=s_d&saddr=Trondheim&daddr=63.327116,13.412075&hl=no&geocode=&mra=ls&sll=63.326461,13.412504&sspn=0.005221,0.019548&ie=UTF8&t=h&ll=63.330987,13.409758&spn=0.02088,0.078192&z=14 Tipper det er en 10-15 minutter unna Åre, men den er innelåst og man kommer ikke inn for å se uten følge desverre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juli 19, 2010 Teaser fra banen.. Lamboen vant, men alle ser jo at han tyvstartet: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juli 19, 2010 Neimen Vidar, bomgira du eller? Siden lamboen dro fra deg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juli 19, 2010 Selve banen ligger faktisk like før avkjøringen til Järpen, nærmere bestemt her:http://maps.google.no/maps?f=d&source=s_d&saddr=Trondheim&daddr=63.327116,13.412075&hl=no&geocode=&mra=ls&sll=63.326461,13.412504&sspn=0.005221,0.019548&ie=UTF8&t=h&ll=63.330987,13.409758&spn=0.02088,0.078192&z=14 Tipper det er en 10-15 minutter unna Åre, men den er innelåst og man kommer ikke inn for å se uten følge desverre.. Å f.... , da tok jeg kraftig feil. Mente da vitterlig det var i selve Kall Da har jeg passert banen 1000ganger uten å vite om dens egentlige plassering Kan bli gøy dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juli 21, 2010 Hjemme en bitteliten tur før en stikker igjen, var sykt morro å prøve å banen. ikke for å gni det inn men eneste bilen vidar klarte å kjøre i fra var en camping fullstappet A8 2.5 tdi med unger og frue . Dog skal bli virkelig morro å teste denne med s4en. var både en teknisk og utfordrende bane. bilder kommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juli 21, 2010 Teknisk og utfordrende bane. bilder kommer. ....... ouch... blir vel skogstur på 90quattro`n og meg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Juli 21, 2010 (endret) ....... ouch... blir vel skogstur på 90quattro`n og meg da Tror det skal faktisk litt til før en drar på skogstur god bred oversiktelig bane med mye "avkjørings" plass . Jeg kom jo meg rundt med A8en også da s2en måtte ha hele langstrekket før han kom forbi inside ja det er lamboen som er der framme etter 1 runde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juli 21, 2010 Teaser fra banen.. Lamboen vant, men alle ser jo at han tyvstartet: *host * dette bildet er tatt ETTER kjøringen *host* blir ikke tyvstart da vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juli 21, 2010 Er med på dette jeg også så fremt jeg har bil og kjøre med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juli 22, 2010 Hiver meg på jeg også. Så lenge audi'n er frisk nok til å bli med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Juli 22, 2010 (endret) *host * dette bildet er tatt ETTER kjøringen *host* blir ikke tyvstart da vettu Ikke ødelegg Får skylde på bomgiring da.. (Hadde sikkert gått litt fortere å dra forbi om jeg hadde bestemt meg for å dra forbi litt tidligere enn midt på rettstrekka .. ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Juli 30, 2010 Ja, da blei det trackday Søndag 5.september. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=192187 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Juli 30, 2010 Flott!!! Kjæmpebra opplegg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet August 2, 2010 jeg har ingen Audi som er klar for bane enda men jeg har banebil av annet merke, noen mulighet for at jeg kan kjøre med den istedet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet August 3, 2010 jeg har ingen Audi som er klar for bane enda men jeg har banebil av annet merke, noen mulighet for at jeg kan kjøre med den istedet? Er det en VW? Vi lager denne trackdayen på lik måte som andre treff i regi av klubben. Først og fremst VAG som får kjøre, men om det skulle bli lite oppmøte av VAG kan det være vi slipper til andre bilmerker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet August 3, 2010 Er det en VW? Vi lager denne trackdayen på lik måte som andre treff i regi av klubben. Først og fremst VAG som får kjøre, men om det skulle bli lite oppmøte av VAG kan det være vi slipper til andre bilmerker. Er vel en Opel Corsa regner jeg med om jeg kjenner Erik rett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet August 3, 2010 Er det invitert noen ifra Vw/audi-klubben i sverige? Alltid spennende å se hva søtabror stiller opp med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...