#51 Skrevet August 3, 2010 Er det invitert noen ifra Vw/audi-klubben i sverige? Alltid spennende å se hva søtabror stiller opp med Det var en god idé Har de noe webside? kontakt informasjon? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet August 3, 2010 Er vel en Opel Corsa regner jeg med om jeg kjenner Erik rett stemmer A4 blir ikke klar før til våren og S4 er så tung i nesetippen at det er ikke no poeng å kjøre med den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet August 3, 2010 stemmer A4 blir ikke klar før til våren og S4 er så tung i nesetippen at det er ikke no poeng å kjøre med den vel jeg har no tenkt å kjøre S4 en min. sååå tung er den no ikke, går vel fort lell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet August 4, 2010 stemmer A4 blir ikke klar før til våren og S4 er så tung i nesetippen at det er ikke no poeng å kjøre med den vel jeg har no tenkt å kjøre S4 en min. sååå tung er den no ikke, går vel fort lell Planen er å dytte S4n min rundt Kall litt også om det blir tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet August 4, 2010 4.2 v8 i fronten på min og jeg fliser den med corsan på bane 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet August 6, 2010 da har rallyen fått skilt, medlemskapet er opptatt igjen og jeg vil prøve'n på bane! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet August 6, 2010 4.2 v8 i fronten på min og jeg fliser den med corsan på bane Blir vel litt tyngre enn 2.2turbo og v6biturbo, men det kommer vel an på Corsan og banen. Fordi det er en S4 så er ikke det et stempel for at vi kjører fra alt,hehe. da har rallyen fått skilt, medlemskapet er opptatt igjen og jeg vil prøve'n på bane! Det er bra saker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet August 6, 2010 Vi oppfordrer forøvrig alle som ikke har kjørt mye på bane før til å prøve seg på banen - 90% av bilene som kommer er vanlige biler som brukes til jobb og skole Banen er kjempefin å kjøre på, og en bedre bane i nærmere omkrets skal en lete lenge etter! (Mulighetene for svenskehandel er også tilstede da butikkene er åpne på søndager..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet August 7, 2010 Blir vel litt tyngre enn 2.2turbo og v6biturbo, men det kommer vel an på Corsan og banen. Fordi det er en S4 så er ikke det et stempel for at vi kjører fra alt,hehe. helt sant corsan har 170 gamp og er bygd for bakkeløp.. Stiller med baneA4 til neste sesong istedet jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet August 8, 2010 Blir nok desverre ingen tur for min del denne gangen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet August 26, 2010 Datoen nærmer seg med stormskritt og det er vel ikke bare jeg som står i verkstedet for å skru ferdig bilen til banetreffet Til info så er det plass på hotellet hvis noen skulle ønske å komme dagen før å være uthvilt til banekjøring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet August 30, 2010 Jeg har fått igjen bilen i allefall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet August 30, 2010 Regner med jeg kommer kjørende i ett eller annet jeg også, nøyaktig hva får man se på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet September 1, 2010 Satser også på å komme en tur med RS`n... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet September 1, 2010 kommer søndags morgen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet September 1, 2010 Når skal folket kjøre? Tror det blir dagstur for min del, starte tidlig om mårran.. type 06.00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet September 1, 2010 Ja når har egentlig folk tenkt å starte kjøringa oppover?? Noen som skal møtes noen plass å kjøre samlet?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet September 2, 2010 Jeg kjører fra teveldalen... Så kanskje vi ses på veien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet September 3, 2010 jeg reiser ganske snart å er å få tak i på mobil +4741423377 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet September 3, 2010 Ser dårlig ut for 90 quattro`n med tanke på banekjøring , da ingen kunne ta på seg oppdraget med å sveise intercooler før ETTER helga Må vel finne på noe lurt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet September 3, 2010 prøveskilt og s6 plus ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet September 4, 2010 Ja når har egentlig folk tenkt å starte kjøringa oppover?? Noen som skal møtes noen plass å kjøre samlet?? Møtes på Statoil ved Stjørdal kl 0700? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet September 4, 2010 Møtes på Statoil ved Stjørdal kl 0700? ok. va den tida ca æ tenkt å passer der å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet September 4, 2010 Vil det forresten være utleie av hjelm der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet September 4, 2010 Tror desverre ikke det er muligheter for det der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...