#76 Skrevet September 4, 2010 Liten rapport fra Kall desverre ikke utleie av hjelm. men er nok ledig hjelm til tider, jeg har med 2 hvertfall. Været ser bra ut å banen var fin og tørr har vært corvette treff her på kall i dag , masse kult å se. Når dere kommer til porten til banen så må dere ringe på meg så jeg kan slippe dere inn. Alle som lurer på om de skal komme , så anbefales det på det høyeste. Håper vi møtes -Georg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet September 4, 2010 Liten rapport fra Kall desverre ikke utleie av hjelm. men er nok ledig hjelm til tider, jeg har med 2 hvertfall. Været ser bra ut å banen var fin og tørr har vært corvette treff her på kall i dag , masse kult å se. Når dere kommer til porten til banen så må dere ringe på meg så jeg kan slippe dere inn. Alle som lurer på om de skal komme , så anbefales det på det høyeste. Håper vi møtes -Georg Og for oss som IKKE har mobilnummeret ditt Georg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet September 5, 2010 Satans hjullager. Satt dønn, så fikk desverre ikke til å ta turen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet September 5, 2010 Satans hjullager. Satt dønn, så fikk desverre ikke til å ta turen! Du får henge deg på neste gang - personlig synes jeg dette var såpass vellykket at det absolutt er verd å gjenta til neste år Takk til alle som møtte opp, det var mye bra kjøring! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet September 5, 2010 Du får henge deg på neste gang - personlig synes jeg dette var såpass vellykket at det absolutt er verd å gjenta til neste år Takk til alle som møtte opp, det var mye bra kjøring! Enig i den Lit lite oppmøte, men ellers så var det jo en fin dag. Heldig med været også. Pluss att jeg fikk debutert med banekjøring, noe som ga mersmak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet September 5, 2010 Takker for en vannvittig rå søndag! Kjempestemning, kos og råe biler er god combo..! Må si jeg deler mening med Marius angående banekjøringen: dette blir det mer av! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet September 5, 2010 Tusen takk for en meget trivelig dag folkens Flott vær å bra bane (som var litt vanskelig å finne for enkelte ) Hvis noen har noen brukbare bilder , burde det kansje startes en bildetråd Mvh Bård (Blå S6 med rare sporvalg ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet September 6, 2010 Takk for et supert treff folkens hyggelige mennesker. masse bil prat og ikke minst morro bilkjøring. Ga en veldig mersmak å vi var velkommen tilbake. kun en liten ting oppdaga når jeg la om til gatedekk at ene bremsrør nippel min var gåen, å var lekk. Turte ikke å ta sjansen å kjøre hjem da. Så blir vel bilhenting i løpet av uka . Ellers var alt bare topp, fruen fikk debutert på banekjøring også og vil tilbake 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet September 6, 2010 Dette høres jo veldig bra ut Blir definitivt flere banetreff på Kall ser det ut som, men først kanskje vi tenker på isbanekjøring, eller en glattkjøringsdag siden kong vinter nærmer seg. Trening på høst/vinterglatte veier kjøring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet November 29, 2010 Dette høres jo veldig bra ut Blir definitivt flere banetreff på Kall ser det ut som, men først kanskje vi tenker på isbanekjøring, eller en glattkjøringsdag siden kong vinter nærmer seg. Trening på høst/vinterglatte veier kjøring Er det noen planer for isbanekjøring i vinter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet November 30, 2010 Er det noen planer for isbanekjøring i vinter? Det planlegges 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Januar 1, 2011 Blir det noe vintertreff på kall? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Januar 2, 2011 Blir det noe vintertreff på kall? Work in progress, men ganske sikkert det blir et vintretreff Usikkert om det blir på Kall, men ser lyst ut for vintertreff uansett. I tillegg så er det jo Fünesdalen i begynnelsen av februar også for de som kan da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...