Anbefalte innlegg

Ska ha nye felger til min MK4. Må være innpress fra 35 og til 30 pga senking.

Noen som har noen forslag? :) Bilen er sølvgrå. har lurt på LM replicas, men blir kanskje litt "vanlig"?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ronal Aero?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Det er sant! Den felgen er veldig fin! :) Fant på ebay, ganske billig, 1800,- per felg.

 

Ronal Aero?

 

Ronal er også kul, men synes nesten den blir for spesiel for min smak. hehe ;)

Men Håkon, jeg går og venter på stillere til bakfjærene på det supersport settet jeg var og henta hos deg. Anelse om når det kommer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp. Er ikke så alt for dyre :) Vurdert de selv til min A4 b5. Men tror ikke det hadde blitt så pent på stasjonsvogn :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, ble faktisk overraska! :D Men må ihvertfall vente til lønninga kommer! :P Hehe. Jeg har jo en sølv mk4, så får finnen et bilde av en sølv og modde litt i PS. Orker ikke gå ut å ta bilde nå, den er så møkkete :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye er den senket da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye er den senket da?

 

Min er senka ca 80 mm foran tenker jeg, og venter på at jeg skal få den "stillegreia" til fjærene bak, så blirnok ihvertfall en 60 mm bak :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

TSW Demon og Trackstar

 

L3Rvb2xzL3Bob3RvYWxidW1fdmlldy9jdXN0b21lL3Rvb2xzL3Bob3RvYWxidW1fdmlldy9jdXN0b21l

 

Rota Slipstream og SDR

 

slipstream_2.jpgsdr_3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er sant! Den felgen er veldig fin! :) Fant på ebay, ganske billig, 1800,- per felg.

For den prisen hadde jeg ikke tvilt en gang;)

 

Og det er i den bredden/størrelsen/innpresset du vil ha?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er sant! Den felgen er veldig fin! :) Fant på ebay, ganske billig, 1800,- per felg.

 

 

 

Ronal er også kul, men synes nesten den blir for spesiel for min smak. hehe ;)

Men Håkon, jeg går og venter på stillere til bakfjærene på det supersport settet jeg var og henta hos deg. Anelse om når det kommer?

 

Vel, de er sendt og er vi riktig heldige så ligger de på Tollpost-lageret på Alnabro.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For den prisen hadde jeg ikke tvilt en gang;)

 

Og det er i den bredden/størrelsen/innpresset du vil ha?

 

Ja, de er billige, men kommer jo frakt og toll i tillegg, men ja billig :P hehe

 

Er ikke sikker på innpresse, vil ihvertfall kjøpe med 35mm for nå har jeg 38 og da subber jeg demperen uten spacer :P Har 5 mm foran, så ligger på 33 i innpress:) er riktig størrelse .. 18x8 :)

 

Du kan jo begynne med å bla igjenom denne: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=99242&highlight=inspirasjonstr%E5d

 

Ellers har jo jeg et sånt sett liggende ;)

 

hellaflush.jpg

 

Hvilken størelse/innpress er det på de porsche felgene da? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor fant du 18x8? Mente de bare fantes i 18x8,5 og 18x9,5 jeg. Mam felgene altså :) 8x17 kan du få tak i derimot :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor fant du 18x8? Mente de bare fantes i 18x8,5 og 18x9,5 jeg. Mam felgene altså :) 8x17 kan du få tak i derimot :)

 

Sry, my bad! :P hehe Jeg hadde en liten leseleif :P er 18x8,5 :) Går vel greit med 8,5 foran vel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vel gå det med riktig innpress :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, de er billige, men kommer jo frakt og toll i tillegg, men ja billig :P hehe

 

Er ikke sikker på innpresse, vil ihvertfall kjøpe med 35mm for nå har jeg 38 og da subber jeg demperen uten spacer :P Har 5 mm foran, så ligger på 33 i innpress:) er riktig størrelse .. 18x8 :)

 

 

 

Hvilken størelse/innpress er det på de porsche felgene da? :)

 

Framfelgen er 8x18 ET 52 som du må bruke minimum 15 mm adapter på. Bakfelgen er 10x18 ET 65. Med 30 mm adapter ca er felgkanten kant i kant med skjermkanten

 

Vanlig å kjøre innpress ned til midt på 20 tallet ca i England om man har Gewinde og litt strekk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Framfelgen er 8x18 ET 52 som du må bruke minimum 15 mm adapter på. Bakfelgen er 10x18 ET 65. Med 30 mm adapter ca er felgkanten kant i kant med skjermkanten

 

Vanlig å kjøre innpress ned til midt på 20 tallet ca i England om man har Gewinde og litt strekk

 

Ok ! Jeg har 8x18 foran nå med et 33, og det subber akkurat ikke:P Hehe

 

Engelskmenna vet jo hvordan man ska rigge mk4 da, eller golf generelt! ;) Mye bra inspirasjon og hente der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom over disse felgene også 1167.jpg SSW Superspeed i 8x18 . tror folk om de da? Utrolig bra pris på de også. 4000 kr for 4 stk :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heller de andre nevnte felgene i tråden;) Når det er sagt, så var de ikke stygge - bare at de andre i tråden er penere (utenom de Håkon H la ut bilde av - litt for ordinære for min sære smak:p).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk på BBS CH Motorsport 8.5x18 på Golfen jeg. Syns det ble pent.. Skulle vel hatt 35 profil istedenfor 40 men.. Den blir kjørt av kjerringa, så greit å ha litt dekk.. Men den skal senkes endel mer da :P Må bare valse forran først..Venter å ny senterdeksler..

 

IMG_4493.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk på BBS CH Motorsport 8.5x18 på Golfen jeg. Syns det ble pent.. Skulle vel hatt 35 profil istedenfor 40 men.. Den blir kjørt av kjerringa, så greit å ha litt dekk.. Men den skal senkes endel mer da :P Må bare valse forran først..Venter å ny senterdeksler..

 

IMG_4493.jpg

 

Det ble jo rimelig strøkent! Hva slags innpress er det da ? =) 225/40/18 regner jeg med ? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.