#1 Skrevet Juni 2, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 2, 2010 Hahahahahah, jeg døøøøøøøør!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 2, 2010 Aiaiai, det var faktisk moro! Se en gang til også, jeg: smil : "Kåre var med deg" - genialt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 2, 2010 Aiaiai, det var faktisk moro! Se en gang til også, jeg: smil : "Kåre var med deg" - genialt! Den er best etter et par ganger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 2, 2010 Hahahahahahahaha. Sykt bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 2, 2010 Hahaha! "Inni heite! Inni heite!" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 2, 2010 Den er best etter et par ganger. Og fortsatt like bra etter 6-7 ganger, merker jeg: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 2, 2010 Følte at dette passet godt inn: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 2, 2010 HAHA!! det er det beste jeg har sett på lenge:D:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 2, 2010 Rett og slett fantastisk " Med deg, Med deg.. Ja.. Kåre var med deg " Hohoho, jeg ler hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 3, 2010 hahahahaha : haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 3, 2010 å poenget med å poste samme video var? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 3, 2010 Du skjønte ikke at det var en feil fra min side, nei? *deleted* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 3, 2010 Latterkick!! Såg den 3 ganger å ble bare bedre og bedre! Ligner på vaskebur sangen som ligger på youtube. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 3, 2010 Det beste jeg har sett på lenge, holder på og le meg i hjel:D Den blir jo bare bedre og bedre jo flere ganger man ser den:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 3, 2010 Jaa.. KÅRE VAR MED DEG!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 3, 2010 Har sett den tusen ganger, klarer ikke gå lei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 4, 2010 En som går for dollar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...