#1 Skrevet Juni 2, 2010 Mmm Ser nå på bremse skivene at klossene (både H/V fram og bak) at de "kliper" bare innerst på skivene, nærmest navene?? Skivene bak samt klosser fram og bak er nyrlig byttet, ca 200 mil siden. Hvorfor er det slik? alt er kjøpt org på audi forhandler, men ser ikke hennsikten med det visst dette er resultatet av det.. Håper noen har noe tips.. Passer JÆVLI bra nå når ACR kommer opp om litt over en uke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 2, 2010 Glidepinner som har satt seg fast? Klosser som i ytterkant ikke glir glatt i sine spor fordi holderen er rusten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 3, 2010 Har omtrent det samme problemet på min A4, men den tar kun ytterst på skiva, lengst ifra navet på det ene hjulet.. Kommet rustdannelse og mye dritt der hvor klossene ikke klyper. Selvfølgelig begynt å vibrere når jeg bremser også. Jeg byttet glidepinner og smurte opp da skivene og klossene ble byttet, uten at det gjorde noen forskjell. Jeg har ikke orginalt, men skal bytte til det nå, og rengjøre caliptere for å se om det blir bedre. Mulig det har vært et lite kast i den skiven. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 6, 2010 Ok.. Regner med skal jeg "renovere" bremsene all around på ett verksted så er det vel snart billigere å bytte til D2/K-sport/ brembo eller lignende.. Noen forslag på dette??? hva jeg bør være evt opps på osv osv osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...