Audi Coupè Quattro 20v starter ikke :O

Anbefalte innlegg

Gikk ut i garasjen her en dag for å starte grom bilen. Og da tennte den ikke etter en gang, hva i huleste er det som skjer a ?

Virker nesten som den ikke får bensin.... : klø :

Hadde vert flotters med litt hjelp så man endelig kan ruse seg på litt 5-er lyd igjen : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan vel ikke være så enkelt som bensinfilteret?

Det erfarte jeg med min.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forskjell på virker som og ikke få bensin. Gå ut, dra den litt på starteren, skru ut en plugg og se om den er våt... deretter sjekker du om du har gnist når du drar på startern :)

At motorn er helt død er ofte ting som bensinpumpe, triggersensor o.l. Men du må feilsøke litt før du vet hva :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for hjelpa, skal testes en dag med vakkert vær :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne har vel coil med sluttrinn. Er kjent at sluttrinnet ryker på slike coiler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte nytt batteri og etter en stund starta den pluselig :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har problemet oppstått igjen :( Funker bare å spraye startgass i filteret og bruke startkabler på likt :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På ene delebilen min med 2,3 20v begynte bensinpumpa å fjuske etter bilen hadde stått en god stund, var endel starter jeg måtte ut og "rappe" litt i pumpa før den kom seg igjen og bilen ville starte.. nå henger motoren i elefanten og pumpa er kasta! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du gjort som jeg spurte deg om å gjøre? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På ene delebilen min med 2,3 20v begynte bensinpumpa å fjuske etter bilen hadde stått en god stund, var endel starter jeg måtte ut og "rappe" litt i pumpa før den kom seg igjen og bilen ville starte.. nå henger motoren i elefanten og pumpa er kasta! :)

Får prøve det ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du gjort som jeg spurte deg om å gjøre? :)

Nei, trengte ikke det sist...men prøver det nå :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det konstatert at den får bensin, next: sjekke om det er gnist og om pluggene er våte :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.