#1 Skrevet Februar 8, 2005 Hvilken baklykter er det å skaffe til Golf 3 Stasjonsvogn? Jeg finner kun 2 alternativer på diverse sider, det er orginale rød/orange og rød/sotet. Husk at jeg ikke har lexus eller rice så noe spraglete hore-look er ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 10, 2005 Er det ingen som vet hvem som kan få tak i baklykter til Golf 3 Stasjonsvogn.....???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 10, 2005 Såvidt meg bekjent får du bare kjøpt de to typene du nevner her på berget.. Har sett/lest at FK har laget en annen type, uten at jeg vet noe mer om det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 10, 2005 Jeg fant FK sine baklykter og har lagt inn en bestilling på dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 10, 2005 De på bildet ser da helt ok ut:).. Selv om det hadde vært penere å fargekodet lyktene etter fargen på bilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...