#1 Skrevet Juni 3, 2010 (endret) noken som har en ufo kalipter å sele meg? venstre kalipter på 92 s4! skiftet bremse klossa og skive men kalipteren til venstre var øydelagt =( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 3, 2010 Jeg har! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 3, 2010 Koster vel rundt 11000kr pr stk nye hehe, gjorde det sisst jeg bytta en i allefall:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 3, 2010 fått tak i =) møller sluttet å selge dei i november... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 3, 2010 Koster vel rundt 11000kr pr stk nye hehe, gjorde det sisst jeg bytta en i allefall:) 11000,- for en ny UFO kaliper?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 4, 2010 11000,- for en ny UFO kaliper?? Jupp kostet det fra audi nytt for ca 4 år siden i allefall:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...