#1 Skrevet Juni 3, 2010 Hvordan skifte viftereima på ein S4 4.2 V8? Har ETKA bilde og kan bevege strammeren litt begge veier med ein 13 mm fastnøkkel men virka ikkje som denne var fjærbelastet, blei stående i den posisjonen eg slepper den i. Noen gode forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 3, 2010 Er en stund siden jeg har gjort dette på ABH, men om jeg ikke husker feil må du skru ut øvre skrue på strammeren og presse strammeren ned. Så kan du ta av/sette på ny rem, og sette på plass strammeren igjen. ...men dette er bare slik jeg mener det var. Er tross alt to år siden jeg skrudde på disse greiene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 3, 2010 Oki, lurte litt på da eg og så løsnet litt forsiktig på den skruen, kjentes ikkje ut som de står i spenn så prøver den Takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...