#1 Skrevet Juni 3, 2010 Kjøpte denne på ebay, og tenkte jeg skulle høre hva dere syns før jeg evt. monterer den.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 3, 2010 ikke sett på denne Freddy, det er min mening 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 3, 2010 nei........................................ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 3, 2010 Om du setter den på... Så er det bare Copy paste og rett inn i du gjør det feil tråden,,,, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 3, 2010 Føler at et ord passer bra inn:) Kebab:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 3, 2010 søppla eller finn.no er neste plass for den der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 3, 2010 Takk for tilbakemeldinger! Har sett på bildene, og hatt den på bilen, og funnet ut at denne går i søppla. Var usikker når jeg kjøpte den, men det var jo bare 1700,- så tapet er jo ikke stort. Noen tips til spoiler? Helst ikke bare en tynn list, som nesten ikke vises. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 3, 2010 selg den til noen med Accord, ligner på orginalvinger til en sånn en:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 3, 2010 Helst ikke bare en tynn list, som nesten ikke vises. LESS IS MORE! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 3, 2010 Supravinge da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 3, 2010 Hvis du liker den, noe du sikkert gjorde siden du kjøpte den, så er det bare å montere. Ikke bry deg om hva de selverklærte connoisseur`ene her mener eller "Du gjør det feil tråder".. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 3, 2010 Hvis du liker den, noe du sikkert gjorde siden du kjøpte den, så er det bare å montere.Ikke bry deg om hva de selverklærte connoisseur`ene her mener eller "Du gjør det feil tråder".. Når han oppretter en tråd i den hensikt å spørre om andres mening så er det akkurat det han får, så du har ingenting med å komme å kalle de som måtte mene noe for noe som helst... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 3, 2010 abt har en fin en da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...