#1 Skrevet Juni 3, 2010 Hei Har merket den siste tiden at når jeg skal låse bilen høre jeg vakumpumpen surrer og går en stund etter jeg har låst. Og nå i dag når jeg skulle låse bilen surret den å gikk men bilen låste seg ikke. Fikk denne feil meldingen: 01367: Central locking pump. Runtime exeeded. (likely leak) Så da er spørsmålet kan det være vakumpumpen min som er kaputt eller er det kanskje en lekasje en plass? Tenker bare at det er litt rart om det var vakumpumpen når jeg hører den surre å gå baki bilen. Er en audi a4 2000 modell forresten:) Vet ikke hvordan denne er bygd opp men kanskje pumpe/motor går uten at den lager vakum? Vil tro det er rimelig vanskelig å finne en evt lekasje. Håper på svar:) Mvh Kim Thomassen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 3, 2010 Ofte at pumpe ikke funker som den skal lengre. den sitter i rommet på høyre side i bagasjen, inne i sort skumgummi. koble av de 2 slangene på den og betjen låsen mens du kjenner om den suger bra eller blåser avhengig av låsing/opplåsing, kjenn med fingern på hullene på selve pumpa bare:) Man kan også blåse inn i rørene eller suge for å simulere en pumpe som er ok, og da se om bil låser opp/igjen, da får man sjekket om det lekker også Ps husk at pumpa er selve sentrallås styreenheten og den må kodes ved skift:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 3, 2010 OKi. Dette skal jeg prøve i morgen:) takk for hurtig svar.. Off sier du det.. og det skal vel møller ha en del for vil jeg tro:/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 3, 2010 Koding kan gjøres med vagcom:) Men ja pumpa er dyr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 4, 2010 Da var det i orden:) byttet pumpe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 15, 2010 Lurer litt på det samme her. Får samme feilkode som han over men hos meg virker sentrallåsen visst jeg låser den opp/igjen med nøkkelen i døren men skjer ikke noe når jeg bruker knappene på nøkkelen. Batteriene er nettopp byttet Bilen det gjelder er en a3 2000 Kan feilen være den samme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 16, 2010 Koding kan gjøres med vagcom:)Men ja pumpa er dyr Gjelder dette 96 S6 C4 også med ir mottakere i Bstolpe`? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 6, 2012 Har sett dette på flere biler , men da har det vært lekkasje på yter membranen i bakluken, denne bittelille gummi kjeglen er dritlett å bytte, men jeg finner ikke noe sted å få kjøpt den, må kjøpe hele servoen. Om noen vet hvor en kan få kjøpt denne lille dingsen så si fra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...