Trang lukeparkering...null problem folkens! Her er løsningen!!:)

Anbefalte innlegg

No comment is needed...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker ikke nå i farten om det var frankrike eller italia hvor ingen parkerte med brekket på da dette er vanlig måte å parkere på. Hvis du satte på brekket så ble det bulk i bilen istede for at den trillet unna.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må jo bare være fra Paris!

Husker jeg så sånt hver dag når jeg bodde der. Folk parkerte så tett at fangerne lå oppå hverandre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Også ganske normalt i mange andre land og store byer... F.eks. så var dette et daglig syn den tiden jeg hadde "tilholdssted" i Rio de Janeiro.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så dette i Rio sjøl, ble ganske overraska første gangen, de parkerer så tett at det er vanlig å flytte 3 biler i kvar retning!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker ikke nå i farten om det var frankrike eller italia hvor ingen parkerte med brekket på da dette er vanlig måte å parkere på. Hvis du satte på brekket så ble det bulk i bilen istede for at den trillet unna.

Italia ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.