#1 Skrevet Juni 4, 2010 Heisann! Er det noen der ute som kan hjelpe meg å dreie av litt rust på noen bremseskiver fra en Peugeot? Hadde bilen på EU-godkjenning og der fikk jeg påpekning på at det var over 25% rust på den ene skiven. Vil bare få bilen gjennom kontrollen så det blir den "billige" løsningen denne gangen. På forhånd takk for hjelpen! Tommy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 4, 2010 Hva med at bremsene skal fungere optimalt? du kommer vel under minstemålet vist du dreier di ned? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 11, 2010 Ikje mangen kronene for nye bremseskiver på meca.. Det vil kanskje ver den beste løysninga? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 11, 2010 Kan dreie jeg Men blir vel noe dyr frakt..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...