#1 Skrevet Juni 4, 2010 Som topic sier, får ikke start på min s2.. Har bytta råder, stempelringer og ventiltettinger. Toppen har vært ute av bil, men blokka og gear har ikke vert rørt.. Får ikke strøm till MSD boksen min som vidre vill si at jeg ikke får noe til verken coil eller plugger.. Plages med og koble pc opp mot haltech E6A sprutet mitt pga "gammel" årgang. Har prøvd triggersensorene mine i en s4 da funket di som bare det, men de funker ikke på min bil?!? Håper på noen fornuftige svar som kan hjelpe meg! Mvh Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 4, 2010 viss du vet at du ikke har strøm til msd boksen din så har du vel gitt svaret selv hvorfor du ikke får start.. har du ikke 12v inn eller mangler den 12v fra tenning? du kan også teste msd boksen, oppskriften står på undersiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 4, 2010 Vet at jeg ikke hadde strømm, spørsmålet var hvorfor? MEN jeg har funnet feilen! Det var en sikring til bensinpomba som var problemet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 4, 2010 Men får fremdeles ikke kontakt med Haltech E6A.. Noen som vet hvordan dette gjøres best? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...