#26 Skrevet Juni 11, 2010 Disse pumpene har en tendes til å slutte og fungere, så det kan være lurt å skifte den ut... Min gikk fint så ser ikke noen grunn for å skifte denne ennå Og Til Bjørn Siden du linket til var helt genial (så selvforklarende at de som aldri har skrudd for det til ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 11, 2010 Ikke meningen å kuppe tråden, men jeg har akkurat motsatt problem. Har en S6 C4 V8'er, og har aldri opplevd at det går noen vifte etter at tenningen er slått av. Temperaturmåleren min har heller aldri kommet noe særlig over 90 grader, men motoren er varm i flere timer etter en kjøring. Er dette normalt, eller er det meningen at viftene skal kicke inn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 11, 2010 Ikke meningen å kuppe tråden, men jeg har akkurat motsatt problem. Har en S6 C4 V8'er, og har aldri opplevd at det går noen vifte etter at tenningen er slått av. Temperaturmåleren min har heller aldri kommet noe særlig over 90 grader, men motoren er varm i flere timer etter en kjøring. Er dette normalt, eller er det meningen at viftene skal kicke inn? Afterrun pumpe er bare for turbo-motorene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 11, 2010 Afterrun pumpe er bare for turbo-motorene.. Ok, så det er ikke meningen at det skal kjøre noen vifte på min i det hele tatt når tenning er av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 11, 2010 Ok, så det er ikke meningen at det skal kjøre noen vifte på min i det hele tatt når tenning er av? Gjorde aldri det på min Audi V8 4,2, og det er jo samme drivlinje strengt tatt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 14, 2010 Alu-V8'n klarer å bli kvitt varmen på en helt annen måte enn jernfemmer'n, og så har du ikke heller 'problemet' med overladning som har en tendens til å heve temperaturen en smule.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 12, 2013 Hei, tar opp en gammel tråd her anngående kjølevifte som går konstant. Tråden handler om S4 C4, men jeg har det samme problemet på min S2 ABY. Dette omtalte store brune releet (324) som sansynligvis er defekt her, ligger det på samme plass i en S2?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mai 12, 2013 Skal jeg gjette, tipper jeg det er plassert i 'stativet' under ved rattstammen, men det kan du kanskje finne ut av i ETKA? Post her hvis du finner det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mai 22, 2013 Hei, tok av plata over beina på førersiden og der oppi ved siden av rattstammen lå mange releer deriblandt det store brune 324 releet Det er merket med nr : 447 965 571 A. Noen som har greie på ca pris på møller, nbs eller andre plasser? Skulle hatt det kjapt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mai 22, 2013 Hei, tok av plata over beina på førersiden og der oppi ved siden av rattstammen lå mange releer deriblandt det store brune 324 releet Det er merket med nr : 447 965 571 A. Noen som har greie på ca pris på møller, nbs eller andre plasser? Skulle hatt det kjapt.. "Google it my friend" Jeg endte opp med og kjøpe et brukt på tyske e-bay, kom på 200kr ca med frakt. Ellers så fins det mange som selger men gjerne for en del mer kroner. Har du en skrot handler i nærheten er det kanskje verdt og ta seg en tur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mai 23, 2013 hehe, jeg tok sikkert den dyreste måten å bestillte på møller.. Kom på ca 930,- Takk for hjelp alla ihopa! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...