#1 Skrevet Juni 5, 2010 Sleng ut bilder her til oss som aldri kom oss dit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 5, 2010 Hehe, noen som er ivrige ja? Jeg har 84 ymse bilder fra i dag, ble ikke så lange besøket. I morgen blir det tidlig på'n med mer optikk og solkrem ... http://www.ableitet.no -> velg språk -> galleri i tekstmenyen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 5, 2010 Her er noen bilder fra banekjøringen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 5, 2010 Flere bilder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 5, 2010 og noen til.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 5, 2010 Her er noen av mine fra i dag. Kommer flere i morgen tenker jeg http://vagner.jeje.je/bilder/album627 Edit: Trykk på miniatyrbildet først en gang, så en gang til for å se størst mulig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 5, 2010 Ny dekor på S-sentrum bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 5, 2010 Beach buggy? Hvem er den uheldige? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 5, 2010 Hvem er den uheldige? Roger Løfald 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 5, 2010 Og hva skjedde med bilen til Roger?? Og ikke minst, hvordan gikk det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 5, 2010 Regner med det var noe bensinlekk og den tok fyr... Tviler på de bruker pulverapparat om motoren bare koker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 5, 2010 ser ut til at der e masse tøft.. skulle så gjerne vært der men bilen er ikkje i ønsket stand til å kjøre på bane/ stille ut no.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 5, 2010 Roger Løfald Det jeg var redd for 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 5, 2010 Fint for publikum med den nye tribunen på banen også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 6, 2010 Hvis noen lurer på hvordan banen ser ut så har jeg kjapt lagt ut en uredigert video av en runde på banen når jeg satt på med Lars Olav lørdag. Filmet med håndholdt kamera (dvs noe urolig.. ): 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 6, 2010 Her er noen av mine bilder fra lørdagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 6, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 6, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 6, 2010 Det var banebildene jeg hadde som var verdt å legge ut, så kommer bildene fra utstillinga så fort de er lastet opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 6, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 6, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 6, 2010 Og mer enn dette tok jeg ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 6, 2010 Fy fanden! Den røde 1'er gti'n med snowflakes var nyyyydelig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 6, 2010 Flere bilder av denne ? :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 6, 2010 Var på tynset en snartur i helgen, men møtte mye fiint nedover veien. Mener at denne her bla.a ble møtt i østerdalen eller odalen... (slitene etter helgen, og dalene er jo så liiike: haha :) Flere enn meg som var innom myklagard også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...