Bildetråd VACN hovedtreff på våler!

Anbefalte innlegg

Har hatt mye annet å gjøre før og ila helgen, utenom å komme meg til Våler hver dag.

Desverre ikke rukket å hente det fotoutstyret jeg ønsket, men det er jo ikke noe spørsmål om andre i klubben har dekket tingene.

 

Har uansett lagt ut mine 88 bilder for søndagen på ableitet.no nå

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har noen filmer for oss som ikke kom dit?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som filma ulykken til silverclub audien? Fy fader som han kjørte:) Men desverre ente det opp som toltalvrak på det som ble siste runde på banekjøringa i dag. så ikke bra ut bilen. Bra det gikk bra med di som var i bilen. Ambulanse og greier kom utpå med blålys.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som filma ulykken til silverclub audien? Fy fader som han kjørte:) Men desverre ente det opp som toltalvrak på det som ble siste runde på banekjøringa i dag. så ikke bra ut bilen. Bra det gikk bra med di som var i bilen. Ambulanse og greier kom utpå med blålys.
Audauda...Hørtes ikke bra ut:( Hvem er silverclub audien, og hva skjedde?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som veit om det finnes en Tråd om denne?

 

IMG_1321.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audauda...Hørtes ikke bra ut:( Hvem er silverclub audien, og hva skjedde?

 

Grå audi 80 quattro typ 89 om jeg ikke tar feil, er ikke helt inn i audi betegnelsene. Det gikk vel litt fort og litt for bredt vil jeg tro, for det var noe heftig kjøring iallefall på di siste rundene, det skal di ha.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er Kristian Helgerud (Drammen) og hans bror Frode som kjører Silverclub-Audien. Alt står bra til med de :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som veit om det finnes en Tråd om denne?

 

IMG_1321.jpg

 

Finnes ikke. Øyvind Bjørneberg sin. Han er på forumet. Er en orginal 16V med 90.000 km på klokka. Herlig bil!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det er en utrolig fin bil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er Kristian Helgerud (Drammen) og hans bror som kjører Silverclub-Audien. Alt står bra til med de :)
Godt å høre det gikk bra med de:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som filma ulykken til silverclub audien? Fy fader som han kjørte:) Men desverre ente det opp som toltalvrak på det som ble siste runde på banekjøringa i dag. så ikke bra ut bilen. Bra det gikk bra med di som var i bilen. Ambulanse og greier kom utpå med blålys.

 

 

Jeg var jo så "heldig" å få sitte på da.. Gikk stygg fort og bredt i 2 runder i hvertfall..

Sliter litt med å huske alt, men tror det var litt for høy hastighet inn i sjikanen etter depo strekka som førte til sladd ut i sandfella der, også holdt han pådrag for å prøve å ta den på kontra inn i høyre svingen.. Da ble hastigheten for stor så vi skled ut.. Kunne kanskje bremset etter sandfella i sjikanen men farten var så stor at det hadde gått gæli uansett.. Utrolig kjipt når sånt skjer.. Var vell 20m uten spor i sanda fra der vi traff "veggen/dekkstablen" etter sandfella til der bilen endte opp, så lurer litt på hva som skjedde der.. : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder av bilen før og etter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var jo så "heldig" å få sitte på da.. Gikk stygg fort og bredt i 2 runder i hvertfall..

Sliter litt med å huske alt, men tror det var litt for høy hastighet inn i sjikanen etter depo strekka som førte til sladd ut i sandfella der, også holdt han pådrag for å prøve å ta den på kontra inn i høyre svingen.. Da ble hastigheten for stor så vi skled ut.. Kunne kanskje bremset etter sandfella i sjikanen men farten var så stor at det hadde gått gæli uansett.. Utrolig kjipt når sånt skjer.. Var vell 20m uten spor i sanda fra der vi traff "veggen/dekkstablen" etter sandfella til der bilen endte opp, så lurer litt på hva som skjedde der.. : klø :

 

oj.. hørtes ... voldsomt ut!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil gjerne takke for en fin helg og et godt treff. Var kult å være der, og syns det var veldig mye bra kjøring. Synd det gikk litt varmt for meg på slutten. : dum :

Kan komme med noen etter-bilder når jeg kommer hjem i kveld.

Sleng ut om noen har

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

uff då. bilen heilt vrak'?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok ikke så ekstremt med bilder dette treffet, men her er et lite utvalg av de.

 

dsc2883u.jpg

dsc2855f.jpg

dsc2846m.jpg

dsc2814.jpg

dsc2736p.jpg

dsc2641.jpg

dsc2598e.jpg

dsc2574f.jpg

dsc2554.jpg

dsc2548k.jpg

dsc2510.jpg

dsc2504q.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom noen lurer på hva den artige låta til Bård Sebastian var:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for bilder av min bil :)

 

Hvis andre har, hiv ut! (Gul Audi S3)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom noen lurer på hva den artige låta til Bård Sebastian var:

 

hehe! sommer sangen 2010 det der :D takk for et fantastisk treff :) jeg kommer med en del bane bilder senere :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

uff då. bilen heilt vrak'?

 

Blir nok et karosseribytte tenker jeg, men foreløpig ganske uvisst

 

Noen bilder

 

Før:

 

02062010291.jpg

 

02062010292.jpg

 

Etter:

 

CIMG1401.jpg

 

CIMG1402.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for bilde av 90`en Sindre, meget bra bilder ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var synd med bilen Kristian, virka som det var greit med krutt i den:)

måtte nesten le litt når han kompisen din eller om det var bror din som sa at det var idiotkjøring du hadde drevi med:) hehe

 

var ett bra Sleeper bygge:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har bilder av min røde a4 b5 sedan??

på forhånd takk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen kjappe fra meg...

 

IMG_3057.jpg

 

IMG_3160.jpg

 

IMG_3214.jpg

 

IMG_3228.jpg

 

IMG_3173.jpg

 

IMG_3118.jpg

 

Ligger noen fler i dette albumet, og kommer noen fler etterhvert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tydlig et velykket treff. Mye bra bilder her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.