#101 Skrevet Juni 7, 2010 Takk for bilder av bilen min, Tore;) Og ja, einseren til Morten var vel treffets mest gjennomførte bil, og er nok Norges mest gjennomførte einser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Juni 7, 2010 Hvem da tenker du på? For jeg så ingen av de der. Men nå fikk ikke jeg med meg så mye heller da:p Mye mulig at Golfen var lånt bort til en kompis som ikke sutrer, men Hans Strømseng sin Golf er ihvertfall avbildet her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Juni 7, 2010 Hva er det egentlig anders gjør i nakken min? Ser ut som dere ble veldig godt kjent *host* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Juni 7, 2010 Mye mulig at Golfen var lånt bort til en kompis som ikke sutrer, men Hans Strømseng sin Golf er ihvertfall avbildet her. Jo Hans var der;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Juni 7, 2010 noen fra meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Juni 7, 2010 Fy flate du er flink, kim rune Bildene dine skiller seg alltid ut i disse trådene!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Juni 7, 2010 fler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Juni 7, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Juni 7, 2010 Fy flate du er flink, kim rune Bildene dine skiller seg alltid ut i disse trådene!! Veldig hyggelig å høre, tusentakk :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet Juni 7, 2010 Noen fra meg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet Juni 7, 2010 Noen fra meg.. OMFG!! Finnes det en tråd om denne?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet Juni 7, 2010 OMFG!! Finnes det en tråd om denne?? Nei, men er nevnt i denne tråden.. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1867316post1867316 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet Juni 7, 2010 noen som vet hvem som tok min vaskesvamp?en orange en. den lå i ei rosa bøtte med vaskestedet.. satte så klart bøtta der når jeg var ferdig. så jeg tørka bilen og kjørte den bort på utstillingsområdet. og når jeg skulle dra så var vaskesvampen min borte. så jeg vil gjerne at den som tok den/låner den. sender meg en melding osv slik at jeg kan få den sendt tilbake til meg.. den er viktig for meg. så gjør det, tusen takk Leser jeg riktig at du savner en SVAMP??? Bruker å hive den etter jeg har vasket bil jeg... Ellers et konge treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet Juni 7, 2010 Her kommer noen bilder fra meg, hehe, var veldig usikker på om jeg turte å ha det merket der. men var mange morsomme komentarer på det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet Juni 7, 2010 Jøss, var treffet bra nok å komme på for noen av sutreungene som meldte seg ut av klubben ved nyåret? var det ikke for at marius trengte nye bremser, så hadde jeg ikke dratt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet Juni 7, 2010 Får vel legge ut de beste bildene mine fra helgas begivenhet jeg også da (Urørt) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet Juni 7, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet Juni 7, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet Juni 7, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet Juni 7, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet Juni 7, 2010 Denne einseren har jeg skikkelig sansen for! Skiller seg ut med vågal "poke" og enkelt men allikevel sprékt utseende! Takk for det Tore Flotte bilder du har tatt!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet Juni 7, 2010 Jøss, var treffet bra nok å komme på for noen av sutreungene som meldte seg ut av klubben ved nyåret? Hei Mads, Som allerede nevnt i tråden, kom Hans for å levere bremseskiver til meg. Som vanlig levert på "gullfat", som du så fint kaller det. Takk for hjelpa, alle som hjalp til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet Juni 7, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet Juni 7, 2010 Begynner å bli masse flotte bilder her nå, og bare la det bli flere! Men det var ikke noen som fikk tatt bilder av "den røde fare" (en litt "småskabbete" rød Golf mk1) utpå banen da? Tror det var flere som ble overrasket over denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet Juni 7, 2010 "OK" Hei Mads, Som allerede nevnt i tråden, kom Hans for å levere bremseskiver til meg. Som vanlig levert på "gullfat", som du så fint kaller det. Ja, må ha noen gullfat for å overleve om dagen. Får ikke tro Hansemann brakte skam over ryktet til den nye klubben dems med å vise seg offentlig på VACN-treff, da: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...