#126 Skrevet Juni 7, 2010 Leser jeg riktig at du savner en SVAMP??? Bruker å hive den etter jeg har vasket bil jeg... Ellers et konge treff det er ikke en svamp. men sånn med mikrofiber greie på. bedre enn vanlig vaskesvamp Kristin: raymond vasket først. jeg satte igjen bøtta der ama etterpå da den ble borte. men tenkte at det var en ærlig sjel som kunne ha sendt meg den tilbake... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet Juni 7, 2010 Q5´var rå (første gang jeg har sett) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet Juni 7, 2010 Q5´var rå (første gang jeg har sett) x2! Skikkelig fet Q5. Tommy`s nye? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet Juni 7, 2010 Den var helt rå hvertfall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet Juni 7, 2010 x2! Skikkelig fet Q5. Tommy`s nye? Jepp, Tommy Schønberg sin. Lekkert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet Juni 7, 2010 Mmmmmm.... Lennart'en til Ray er god (for de uvitende - dette er en drink) Min smaker bedre enn Raymond sin! Vi har vært på Lennart tur før for og si det sånn Synd bilen streike så vi fikk kommet oss til våler! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet Juni 7, 2010 Faen at jeg ikke fikk vært der:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet Juni 7, 2010 Utrolig masse fine bilder av lekre, rå og spesielle biler. Og den hvite Q5'en, DEN var lekker!! :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet Juni 7, 2010 Likte emblemet bak! Så stor fan av transformers som jeg er! FETT! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet Juni 7, 2010 Legger`n her jeg. Flere bilder lagt til: http://vagner.jeje.je/bilder/album627?page=1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet Juni 7, 2010 FY faen for et HERLIG bilde av bilen min stian! _CREDS_ :D Var dette fra søndagen, når kristin satt på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet Juni 7, 2010 Er det ingen som har bilder av S3 Sportbacken som var der på søndag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet Juni 7, 2010 Håhå, der var jeg påvei forbi jaaaa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet Juni 7, 2010 Begynner å bli masse flotte bilder her nå, og bare la det bli flere! Men det var ikke noen som fikk tatt bilder av "den røde fare" (en litt "småskabbete" rød Golf mk1) utpå banen da? Tror det var flere som ble overrasket over denne Jeg tok opptil flere med hjulløft til og med Kommer plutselig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet Juni 7, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet Juni 7, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet Juni 7, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet Juni 7, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet Juni 7, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet Juni 7, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet Juni 7, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet Juni 7, 2010 Hvem hadde Golfen med Nintendo 8bit og Duck Hunt baki? Bilder? Så den akkurat når vi skulle dra på søndag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet Juni 7, 2010 Hvem hadde Golfen med Nintendo 8bit og Duck Hunt baki? Bilder? Så den akkurat når vi skulle dra på søndag.. ei fra gausdal, monica rognlien heter hu frøkna til per olav furuhaugen her inne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet Juni 7, 2010 sinnsykt høyt nivå på fotografene nå må jeg si, veldig fine bilder, så det er bare til å pøse på Hvem var det som stod på hver side av banen etter sjikanen på "baksiden" av banen med colombo linser i totiden på søndagen? må vel ha fått med ett bilde av min, svart S4 med audiringer på skrått på siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet Juni 7, 2010 Joachim som satt i gresset på baksiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...