#201 Skrevet Juni 8, 2010 hahahahahahaha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#202 Skrevet Juni 8, 2010 Siste filmen min. Fra kjøringen på søndagen. Inboard med Jimmie blir lagt ut i videotråden når den er ferdig. (måtte klippe bort litt for å få plass på youtube) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#203 Skrevet Juni 8, 2010 noen som kan og ta bilder som tok bilde av audi coupe 85 med urquattro bredding mørke rød. sto på audi rekka helt oppe ved depo på søndag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#204 Skrevet Juni 8, 2010 Her kommer det beste bildet jeg har Tatt klokka 04 på campen natt til søndag. Heheee Ringo kanon CAMPING! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#205 Skrevet Juni 8, 2010 Mange flotte biler på årets treff, og dette ble en av mine "inspirasjoner" dette treffet Hvem av dere er det som har denne? Aksel Dybdal mener jeg eier denne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#206 Skrevet Juni 8, 2010 Har noen jeg og.. liten forsmak: Skjekk dynanoreima, trodde først det var støv på linsa Min favoritt, sinnsykt gjennomført bil som det er veldig få igjen av! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#207 Skrevet Juni 8, 2010 Siste filmen min. Fra kjøringen på søndagen. Inboard med Jimmie blir lagt ut i videotråden når den er ferdig. (måtte klippe bort litt for å få plass på youtube) Steike flink til at filme bilen min du:) TAKK!! Vill ut på banen igjen no og få Golfen at gå bedre. Mye mer som bor i den motoren:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#208 Skrevet Juni 8, 2010 Utrolig kule bilder du har tatt Sindre der du leker deg med dybdeskarphet og litt shopping.Likte spesiellt godt disse to, selv om det var litt uheldig bakgrunn på det siste, har aldri sett en Porsche med seil før Lyktestolpe? Nei, den har vi ikke sett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#209 Skrevet Juni 8, 2010 Noen som har noen bilder av den stakkars røde b5 varebilen min eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#210 Skrevet Juni 8, 2010 at ikke noen har fått med min bil på bane er egentlig litt utrolig. kjørte litt over 20 mil på bane, og ikkje et klipp av den Men noen har ivertfall klart å knipse et par:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#211 Skrevet Juni 8, 2010 Aksel Dybdal mener jeg eier denne! Stemmer det, har fått svar fra vedkommende selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#212 Skrevet Juni 9, 2010 var det den eurasieren kanskje? helt korrekt Pics? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#213 Skrevet Juni 9, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#214 Skrevet Juni 9, 2010 Pics? tok ikke bilde dessverre men klappa den da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#215 Skrevet Juni 9, 2010 Noen som har bilde av min passat da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#216 Skrevet Juni 9, 2010 Har noen jeg og.. liten forsmak: Min favoritt, sinnsykt gjennomført bil som det er veldig få igjen av! QUOTE] Noen som har noe mer info på denne bilen? Sinnsykt rå bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#217 Skrevet Juni 9, 2010 Her er noen bilder jeg tok. Skulle gjerne tatt mange flere, men da hadde jeg ikke fått gjort annet:) Dag1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#218 Skrevet Juni 9, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#219 Skrevet Juni 9, 2010 Banekjøring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#220 Skrevet Juni 9, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#221 Skrevet Juni 9, 2010 Dag 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#222 Skrevet Juni 9, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#223 Skrevet Juni 9, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#224 Skrevet Juni 9, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#225 Skrevet Juni 9, 2010 Takk. Der kom det endelig ett bilde av min fra utstillingen: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...