#1 Skrevet Juni 5, 2010 har mye dekkstøy på venstrehjulet når jeg kjører rett fram, vrir jeg rattet litt til venstre så er all støyen borte, noen som vet hva det kan komme av? høres ikke ut som typisk hjullager lyd iallefall og den kom plutselig.. dekkene er også mere slitt på innersiden, var på forstillingskontroll for ca 14 dager siden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 5, 2010 om lyden forsviner ved sving, (større belastning på hjullager) så er det nærliggende og si at det er synderen hjullager lyder har mange forskjellige lyder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 5, 2010 Bytt hjullager! Dekkslitasje er mest sannsynlig bare sporete veier (brede dekk og sporete veier... you do the math ). Just my 50 cents. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 5, 2010 jaja.. da har jeg et hjullager å en drivknute å 2 fram felger som trenger oppretting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...