#1 Skrevet Juni 5, 2010 Vurderer å få sota rutene på A3'n min, å lurer på hvem som kan gjøre det i trondheims distriket å som gjør en bra job til en grei penge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 5, 2010 Har du prøvd søk?? Får opp masse da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 10, 2010 Fleste bilglassfirma gjør det nå værtfall. Om det er billig kan jeg ikke påstå. Betalte 1820kr for begge siderutene framme på min 3C da:) mn du får som regel rabatt på helsoting. Har hørt alt fra 4500-7500kr for alle sideruter og bakrute. Jeg fikk tak i lys solfilm fra 3m og la selv på en mondeo til en kompis å det var som en drøm å legge! Ble så å si ingen riper siden det er ripebestandig film. Skal legge på bakruta hans om ikke lenge men der må vi til me litt varme for å få forma filmen til ruta. Var på riis på lade jeg fikk tona mine ruter. Kan vel anbefale den desert-filmen. Perfekt farge. Kommer ikke på vilken toningsgrad men:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...