#1 Skrevet Juni 5, 2010 (endret) Som om beskrevet over så er jeg på jakt etter prodnr på 2 slanger på min 2.5 tdi motor i A8-en 1997 den ene er den som går inn fra luftfilteret og inn på turboen. Denne har gått av inne ved turbo å trenger å byttes finner ikke denne i ETKA. andre er på trykksiden rett før innsugsmanifoilden. ser ut til å komme i nærheten av radiatoren og opp med påkoblet sensor. de som er montert på bilen er litt mystisk da de ikke passer sammen helt denne finner jeg i ETKA men denne kommer opp med ukjent nr på biled side 145-72 rør 5 passer ikke helt sammens med 5a,b,c,d,e,f ser ut for meg at disse er satt sammens med teip , for det ene røret som er festet til manifoilden er større så den sensortingen er bare trykket inni å i min verden så kan ikke det være bra. hjelp -Georg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 7, 2010 noen som er supermenn på ETKA som kan hjelpe meg å finne nr på disse ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...