#1 Skrevet Juni 5, 2010 Hei noen som har noen ledig plass i en låve e.l.? er på utkikk etter en billig verksted plass:) evt om kanskje flere blir med å spleiser på en plass? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 6, 2010 Engangsleie for småting, eller det snakk om mer permanent løsning for å skru prosjekter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 6, 2010 Har ikke noe annet prosjekt enn Bilen jeg bruker daglig så er bare sånn at når jeg har fått i f.eks justerbart senkesett e.l. så man har en plass å montere det på. F.eks idag justerte opp bakenden på bilen og tok ut ene demperen for å feste Fjærskåla ekstra hardt. Hadde vært mye bedre å hatt en plass med betong underlag og gjort sånn på enn ut i gården der det er ett prosjekt i seg selv å få jekket opp og ustabilt vær. vill vell egentlig ha en fast plass så jeg kan ha verktøyet mitt der:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 9, 2010 Ingen som vet av noen med plass? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...