#1 Skrevet Juni 6, 2010 Er det mulig og kjøpe Golf R detaljer til en Golf 6 Stv? Noen som har linker til en nettside med VW R produkt? Jeg var innom Møller i går og så på nye biler. Dem hadde en Golf R og jeg likte veldig godt løsningen med en dørkant beskytter som var på den (blank R list som ligger nede der man "subber" beina i når man går inn og ut av bilen) Jeg hørte meg en selger, men han sa dem ikke solgte dette som ekstrautstyr på en Golf 6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 6, 2010 Om det er en firedørs R du har sett på er jeg sikker på at innstegslistene passer på stasjonsvogn også. Hør med delelageret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 9, 2010 Er det ingen tuning firma på nettet som har duppeditter og styling til Golf 6? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 15, 2010 Er det mulig og kjøpe Golf R detaljer til en Golf 6 Stv? Noen som har linker til en nettside med VW R produkt? Jeg var innom Møller i går og så på nye biler. Dem hadde en Golf R og jeg likte veldig godt løsningen med en dørkant beskytter som var på den (blank R list som ligger nede der man "subber" beina i når man går inn og ut av bilen) Jeg hørte meg en selger, men han sa dem ikke solgte dette som ekstrautstyr på en Golf 6 Er selgeren nyansatt..? Som Christian sier...Snakk med delelageret i første og beste Møller butikk. Kan kjøpes på eBay også...ikke mye å spare da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 15, 2010 kikka på r-golfen kopperud hadde med på våler, de listene er jo bare foran 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...