Demontere taklist c4 sedan

Anbefalte innlegg

Gjelder den lista som går het imot taket, Er det noen som vet om dette er grei skuring? Er ikke serlig lysten på ta ut lillevinduet bak. Bilen skal lakkeres og sluttresultatet blir bedre om denne taes av. På stolpen bak ligger denne klin inntil lakken og da blir det kant her ved maskering, Prøvde å presse den litt ut men får den ikke nok ut...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne sitter dekket med en plast list som du ser er svart når du åpner døra. denne er til engangsbruk siden du ikke klarer å ta denne av uten å ødelegge den. begynn helt forann ved forskjermen og dra av denne (den satt latterlig hardt på min).

Under denne lista sitter det en haug med popnagler. bor ut disse og lista er herved løsnet.

lille vinduet sitter poppa med 2 eller 3 nagler som sitter i dørkarmen dvs i framkant av vinduet. disse borrer du ut og vinduet kan taes ut. de er gjemt under gummipakningen som sitter der.

tror det er 42 popnagler til lista og 4-6 til vinduet.

du burde også bytte den plastfilmen som lista ligger på (den ser du når du har fått av lista)

2 stk svarte dekklister som blir ødelagt under demontering

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne sitter dekket med en plast list som du ser er svart når du åpner døra. denne er til engangsbruk siden du ikke klarer å ta denne av uten å ødelegge den. begynn helt forann ved forskjermen og dra av denne (den satt latterlig hardt på min).

Under denne lista sitter det en haug med popnagler. bor ut disse og lista er herved løsnet.

lille vinduet sitter poppa med 2 eller 3 nagler som sitter i dørkarmen dvs i framkant av vinduet. disse borrer du ut og vinduet kan taes ut. de er gjemt under gummipakningen som sitter der.

tror det er 42 popnagler til lista og 4-6 til vinduet.

du burde også bytte den plastfilmen som lista ligger på (den ser du når du har fått av lista)

2 stk svarte dekklister som blir ødelagt under demontering

OK takker for det.... høres jo ikke så vanskelig ut da.

Bør kansje bestille delene jeg trenger før jeg demonterer i tilfelle det ikke skaffes lengre.

Hvor havner den delen av popnaglen som blir igjenn nor en borer? Blir de liggende inni taket å skrangle?

Og hadde du tatt disse av for lakkering av tak?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mine skrangler ikke. noen falt ut bak nederst på bakskjermen. også brukte jeg litt hulromsvoks i hulla så de heller kunne feste seg til disse så det ikke blei skrangling. er så mye bråk fra stumme motor/girkasse/diff fester så jeg hadde ikke hørt noen uansett tror jeg :P

jeg vil anbefale deg å la det stå igjen en popp ca 50 cm fra hver ende til du har fått borra alle andre så lista ikke henger. da kan den bli bøyd

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.