Anbefalte innlegg

Når jeg svinger kommer det en slags klikke lyd fra venstre fremhjul, noen som vett hva det kan være?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er et lager på toppen av demperen, tipper det er defekt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er dette noe farlig/skadelig og kjøre med? er det noe som må fikses med en gang?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer lyden når bilen står i ro?

Om det er lyder når du svinger i fart vil jeg heller tro mer på ytre drivknute...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

høres ut som ytre drivknute ja, prøv å vri rattet til høyre å gi gass, så kan du prøve til venstre, bør komme lyder begge veiene.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis det er i lav fart så kan det være fjærbeinslageret, om det er denne så er det ikke noe farlig. jeg spurtet på silikon, så "forsvant" lyden.

men er det ytre drivknute ville jeg fått den byttet.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er kun i lav fart det kommer en slik lyd!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er det ytre drivknute!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis det er i lav fart så kan det være fjærbeinslageret, om det er denne så er det ikke noe farlig. jeg spurtet på silikon, så "forsvant" lyden.

Beklager, men jeg er ikke enig i framgansmåten din for å "reparere" problemet på : dum :

Endre, ut i fra hvordan du beskriver det så har jeg mer tro på at det er ytre drivknute som er defekt framfor fjærbeinslageret.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, virker logisk med ytre drivknute ja.. :)

Eskild: Selvfølgelig ikke, men ettersom jeg skulle bestille senkesett, orket jeg ikke bytte fjærbeinslageret før jeg fikk det nye settet, så i mellomtiden blåste jeg opp litt silikon. (det er også forsåvidt en veldig grei måte for å avdekke om det er der oppe problemet ligger).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eskild: Selvfølgelig ikke, men ettersom jeg skulle bestille senkesett, orket jeg ikke bytte fjærbeinslageret før jeg fikk det nye settet, så i mellomtiden blåste jeg opp litt silikon. (det er også forsåvidt en veldig grei måte for å avdekke om det er der oppe problemet ligger).

Joda, kjøper den. Var ikke nevnt noe om dette i forrige innlegg, derfor tolket jeg det som en "reparasjon" ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.