#1 Skrevet Juni 6, 2010 hmf.... noen som vil være med ? det er jo ikke SÅÅÅÅÅ langt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 6, 2010 Om dere har tenkt dere på BugRun håper jeg dere kjører hele veien til Mantorp Park i Mjölby, og ikke camper i Karlstad (dessuten blir Karlstad omvei...) Kart her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 6, 2010 litt over 180 mil er jo ikke så ille, eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 6, 2010 på svenske veier med 90-120km(lovlig) så går det jo fort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 6, 2010 spørs om går ann å kjøre så fort om det blir med GREENPEACE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 7, 2010 Spørs hvor lenge greenpeace holder i den hastigheten... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 7, 2010 jeg er med på 2011 men slitt skakt i økonomien til 2010 =( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 7, 2010 360mil tur/retur og da får vi en drivstoff kostnad på ca 3600, så er det jo bare hvor mange vi er til å dele på... ingen som er med ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 7, 2010 Får vel et par flybilletter t/r Tromsø - Rygge for den kostnaden også...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 7, 2010 Jeg har kjørt ned til gatebil på rudskogen 4 år på rad, og det ned etter kysten i Sverige. E4 er herlig og kjøre, og generellt kjøre på tur i Sverige er super stas. Har ikke vært nede de 2 siste årene, men kjenner jeg begynner og få lyst på en ny ferie tur i bil:) Fin tur nedover kysten, selv om det er 210-220 mil hver vei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...