#1 Skrevet Juni 7, 2010 Har problem med for mye Turbotrykk. Fikse eller bytte til ny Turbo? Og tilfelle fikse hvor, bytte hvor? Priser? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 7, 2010 sjekka at du ikke har vacuumlekasje inn på wg klokka? kan evt teste wg, med å trykksette slangen inn med en kompressor å se om den åpner å lukker normalt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 7, 2010 sjekka at du ikke har vacuumlekasje inn på wg klokka? kan evt teste wg, med å trykksette slangen inn med en kompressor å se om den åpner å lukker normalt For mye turbotrykk kan fort være lekkasje på WG-membranen. Det er vel det jeg hadde sjekket først i alle fall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 7, 2010 Sitter WG-klokka fastskrudd til Turboen eller er den sveiset på fra fabrikk? Slangen som går fra WG-klokka ser fin ut! Har hatt dette problemet i mange år! Går i nød på pådrag, og må da stoppe motor for så å starte den igjen. Og da er alt normalt igjen!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...