Anbefalte innlegg

Har problem med for mye Turbotrykk. Fikse eller bytte til ny Turbo? Og tilfelle fikse hvor, bytte hvor? Priser?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekka at du ikke har vacuumlekasje inn på wg klokka?

 

kan evt teste wg, med å trykksette slangen inn med en kompressor å se om den åpner å lukker normalt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekka at du ikke har vacuumlekasje inn på wg klokka?

 

kan evt teste wg, med å trykksette slangen inn med en kompressor å se om den åpner å lukker normalt

 

For mye turbotrykk kan fort være lekkasje på WG-membranen. Det er vel det jeg hadde sjekket først i alle fall..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter WG-klokka fastskrudd til Turboen eller er den sveiset på fra fabrikk? Slangen som går fra WG-klokka ser fin ut! Har hatt dette problemet i mange år! Går i nød på pådrag, og må da stoppe motor for så å starte den igjen. Og da er alt normalt igjen!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.