#1 Skrevet Juni 7, 2010 Hvor mye kan en fjerne når en skal bli kvitt hele DEFA alarmen (dritten:p) prøvde å koble den ut, men det resulterte med at den ikke ville starte etterpå... Må en kortslutte dette på noen måte: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 7, 2010 Hvor mye kan en fjerne når en skal bli kvitt hele DEFA alarmen (dritten:p) prøvde å koble den ut, men det resulterte med at den ikke ville starte etterpå... Må en kortslutte dette på noen måte: klø : Du må kortslutte to av de tykke ledningene som går inn på den ene pluggen. Start-innslaget fra nøkkelen går gjennom alarmen, så dersom du kobler alarmen helt bort så vil du ikke få start-signalet til starteren (jeg lurer på om dette er 50 terminalen). Du kan nok se hvilke ledninger det er, da de sannsynligvis er klippet og koblet inn på hver sitt stikk på pluggen til alarmen. Det er sannsynligvis de tykkeste kablene på hele alarmen som er dette start-innslaget. Ellers så skal alt fungere selv om du kobler bort hele alarmen mener jeg å huske... Få tak i et koblingsskjema så kan jeg forklare litt bedre og mer spesifikt :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 7, 2010 Send meg PM om hvilken type defa du har, så skal du få ledningsfarger tilbake:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...