Anbefalte innlegg

Er det noen som kan ta på seg å ta av og demontere turboen min. Den skal glassblåses! Det har jeg noen til å gjøre.

Og selvfølgelig satt den sammen og montert inn igjen. Og hva vil i så fall prisen på en sånn jobb bli?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanke se for meg at det er noe megastress på denne motoren din Jann gunnar :)

 

Ingen mekaniker av meg, men ville uansett hørt med EStuning om pris. Eller har du verksted/garasje å skru i? For bilen må vel stå stille mens turboen glassblåses.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke noe stress nei! Må få tak i penger først! Har garasje ja! Glassblåsinga går fort!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du skal ta ut og inn turbo er det jo ikke noe stort problem. Men om du tenkte å plukke den fra hverandre og sette den sammen igjen så krever det litt mer kunnskap/erfaring og da må du nok levere turboen til noen som driver på med slikt.

Noe sier meg at en turbo bestilt fra det store utland fort kan bli mer lønnsomt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du skal ta ut og inn turbo er det jo ikke noe stort problem. Men om du tenkte å plukke den fra hverandre og sette den sammen igjen så krever det litt mer kunnskap/erfaring og da må du nok levere turboen til noen som driver på med slikt.

Noe sier meg at en turbo bestilt fra det store utland fort kan bli mer lønnsomt.

 

Har pratet med en som driver med turboer, og han sier at det ikke er lønnsomt å fikse den jeg har. Motor har jo gått 262000km. Heller få tak i en ny. Er visst turbo til ALH-motor jeg skal ha da. Den typen som grenrør og turbo henger sammen på. Men må lete litt for å finne en som ikke er kopi og til riktig pris!! Hehehe Møller skulle ha 12000,- for ny turbo og 6300,- for å bytte den!! Holdt på å ta av da jeg hørte prisen. Blir ikke brukt dem likevel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekk ebay.. søk på: diesel turbo charger vw. kom opp en del å fant en splitter ny turbo. komplett med manifold osv til 5640kr eller 880USD.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.