bygge om til blå/rød belysning - Passat 97/98

Anbefalte innlegg

Har kjøpt en Passat (produsert sent -97)l og den har de kjedelige grønne lampene. I og med at modellen leveres med rød/blå instrumentbelysning originalt f.o.m 98 skulle det vel være en grei sak og skifte over noen pærer, og muligens noen brytere.

 

Noen som har en grei link til dette? Eller noen ETKA eksperter som kan si hvor mye som må skiftes?

 

Vet det finnes instruksjoner for å bygge om Golf2/3 osv. men det er jo mer omfattende saker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet at det ofte er farget folie som ligger der og ikke pærene som er farget, så i det tilfellet ville det være lite vits å bytte pærer iallefall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I instrumentet er det montert overflate LED....og i alle brytere er det montert 3mm LED hvis jeg husker rett.....disse er ikke å få kjøpt løs hos møller...er litt jobb å begynne med...men hvis du kan lodde er det ikke noe stort problem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg prøver igjen.

 

Noen der ute som vet hva som må skiftes, evt. linker??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg prøver igjen.

 

Noen der ute som vet hva som må skiftes, evt. linker??

Og hvis du leser posten min en gang til så har du svaret der....eller skal du ha det enda mer spesifikk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.