#1 Skrevet Juni 7, 2010 Jeg og Mads Kristian leier ett verksted i kolbu, og nå har vi plass til flere. så lurer på om noen på toten/gjøvik distriktet trenger verkstedplass? verkstedet er på 200-250kvm inndelt i to rom. det står en løftebukk der, men den trenger en liten service. (nytt kjede og reim) så ikke store sakene. leia er grei, den er 3000 i mnd inkl strøm, fordelt på antall leiere. er en grusvei dit, men går da fint med senka bil, mads kristian kommer seg og tross alt dit;) så skrik ut om du trenger en plass=) kan kontakte både meg og mads kristian;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 16, 2010 Fortsatt ledig plass her. 1-2 stykker. Lokalene ligger meget skjermet til, så faren for nysgjerrige neser er liten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 9, 2010 Plass til meg eller? Skulle iallfall hatt lagringsplass over lengre tid (vinterlagring av iallfall Golfen, samt lagring/skruing på et pågående Corolla-prosjekt). Og parkering av den hvite Rollaen utafor seff (Massern vet hva jeg snakker om her ..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 14, 2010 Plass til meg eller? Skulle iallfall hatt lagringsplass over lengre tid (vinterlagring av iallfall Golfen, samt lagring/skruing på et pågående Corolla-prosjekt). Og parkering av den hvite Rollaen utafor seff (Massern vet hva jeg snakker om her ..) Vi har fortsatt plass vi;) ingen andre som har meldt seg interessert så men ang lagring av bilen utenfor er nok litt værre:P vi har prøvd noen ganger før, men får kun tlf av bonden vi leier av da att det kun er en parkeringsplass og ingen oppsamlingsplass, noe som står i kontrakten også. men du kan jo alltids komme oppover en dag og kikke om du er interessert. men fint om du venter noen uker da jeg skal kjøre bort en del dritt som står der når jeg får ferie:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 14, 2010 Ah ja, hender det er slik Hvor mange biler hadde det i utgangspunktet vært mulig å lagre inne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 15, 2010 om vi er 3 stk er det mulig med to biler hver seg, for da har en fortsatt god plass til å kjøre inn bruksbilen å skru om den skulle trenge det;) dessuten er det jo godt å ha litt plass rundt bilene også men vi kan jo prates nærmere om det når og hvis du kommer oppover for å se=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 15, 2011 Christian skal nå gi seg, så da er det bare meg og Eirik igjen. Jeg har lyst til å beholde plassen, men med 1500,- i måneden mot 1000,- som det er nå, så kan det bli litt verre. Så skrik ut om du trenger verkstedplass eller bare oppbevaringsplass. 3000,- i måneden, og vi er 2 stk. nå, så det er ikke store summen. Stort verksted, og ligger skjermet til for tyvpakk og andre tullinger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...