Videotråd fra Våler 2010

Anbefalte innlegg

En liten fra Kluge sin G60..

th_VIDEO0103.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du noen tråd om den bilen din Claus? Jævlig stilig film og stilig lyd i bilen din :)

Har ingen byggetråd nei, men finner noen bilder av div ting hvis du søker på mine innlegg.

Claus

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der var tøft Bjørnar :) Hva slags kamera er det du bruker her, og er det montert i/på støtfangern? Har du bilde av monteringa?

Det er et contour vholdr HD 1080p. Er egentlig et helmetcam for sykler etc, men fungerte fint til dette også. Stripset braketten til kameraet inne i fangern. Tok ut høyre rist som sitter foran tauekroken. Dette gjorde det meget vanskelig da han karen skulle taue meg da bilen min kokte. : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får legge ut en film snutt av kjøringa på våler med level42 A3.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er endelig videoen med Jimmie klar. Kameraet er håndholdt så derfor litt ustabile bilder. De som fikk gleden av å sitte på med Jimmie skjønner hvorfor : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Inboard fra 80n på første asfalt-test, mye lyder er det iaf!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Link til en videosnutt fra meg, med Mr. Eide som passasjer:)

Claus

Mr.Eide storkoste seg utpå!!,Claus sitt bygge og kjøring imponerer like mye hvert år,skulle aldri solgt den bilen der nei: bh :,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg filmet litt på Våler søndag og snekret sammen dette, ikke akkurat Wagenverks, men men..

Ka heter første sangen som spilles?

Edit: Fant det ut... iPhone e genialt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Inboard fra 80n på første asfalt-test, mye lyder er det iaf!

Mange fascinerende lyder på det klippet der ja! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En runde inboard fra meg, kjørte ett langt heat med vekslende hastighet med hell før dette. Skulle så prøve å få satt en rundetid på neste heat som videoen viser, men på langstrekket med depotet måtte jeg gi meg da det var fullstendig "overheat" - alle målere stod på fullt og effekten bare dabbet av, først da så jeg ned på instrumentene he he.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.