#26 Skrevet Juni 9, 2010 En liten fra Kluge sin G60.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 9, 2010 Har du noen tråd om den bilen din Claus? Jævlig stilig film og stilig lyd i bilen din Har ingen byggetråd nei, men finner noen bilder av div ting hvis du søker på mine innlegg. Claus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 9, 2010 Det der var tøft Bjørnar Hva slags kamera er det du bruker her, og er det montert i/på støtfangern? Har du bilde av monteringa? Det er et contour vholdr HD 1080p. Er egentlig et helmetcam for sykler etc, men fungerte fint til dette også. Stripset braketten til kameraet inne i fangern. Tok ut høyre rist som sitter foran tauekroken. Dette gjorde det meget vanskelig da han karen skulle taue meg da bilen min kokte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 9, 2010 (endret) Får legge ut en film snutt av kjøringa på våler med level42 A3. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 9, 2010 Da er endelig videoen med Jimmie klar. Kameraet er håndholdt så derfor litt ustabile bilder. De som fikk gleden av å sitte på med Jimmie skjønner hvorfor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 9, 2010 Inboard fra 80n på første asfalt-test, mye lyder er det iaf! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juni 10, 2010 Link til en videosnutt fra meg, med Mr. Eide som passasjer:) Claus Mr.Eide storkoste seg utpå!!,Claus sitt bygge og kjøring imponerer like mye hvert år,skulle aldri solgt den bilen der nei: bh :, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juni 12, 2010 (endret) Jeg filmet litt på Våler søndag og snekret sammen dette, ikke akkurat Wagenverks, men men.. Ka heter første sangen som spilles? Edit: Fant det ut... iPhone e genialt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juni 13, 2010 Inboard fra 80n på første asfalt-test, mye lyder er det iaf! Mange fascinerende lyder på det klippet der ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Februar 12, 2011 En runde inboard fra meg, kjørte ett langt heat med vekslende hastighet med hell før dette. Skulle så prøve å få satt en rundetid på neste heat som videoen viser, men på langstrekket med depotet måtte jeg gi meg da det var fullstendig "overheat" - alle målere stod på fullt og effekten bare dabbet av, først da så jeg ned på instrumentene he he. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...