Trenger photoshop hjelp! Ønsker å se hvordan BBS LM 19" ser ut på denne bilen!

Anbefalte innlegg

!!sRlY(!!20~$(KGrHqN,!g0Ev1+0B2CQBMCY4yjb4!~~_27.JPG

 

!!sRlYVQ!20~$(KGrHqN,!g0Ev1+0B2CQBMCY4yM73w~~_27.JPG

 

!!sN3HQ!EG0~$(KGrHqQOKiQEvz4Icmc!BL-9072Gz!~~_27.JPG

 

Det er vel alltid noen av dere der ute som har litt peiling på dette.

Jeg ønsker å se hvordan 19 tommere blir seende ut på denne bilen, og da er ihvertfall BBS LM et godt alternativ til hva jeg ønsker på en sort bil. (Det er lov å prøv andre felger også, bare det blir 19 tommere)

Det er forøvrig 18 tommere som sitter på bildet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et lite kjapt søk i Google, så finner du endel bilder av bilen din med sånne felger :)

 

pic05.jpg

 

pic07.jpg

 

f0119444_2252418.jpg

 

f0119444_22521151.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for bildene, jeg har massevis selv. Men jeg kunne tenkt meg å sett de på den selve bilen jeg la ut bilder av, siden jeg muligens skal kjøpe den.

 

Blir frustert over utvalget av biler i Sverige.. spesielt 2.0T, men de koster så mye å ta inn pga avgiftene..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2.0T er morsomt det ja ;)

 

Hvis du venter noen dager så skal jeg slenge ut et bilde av en svart stv med 19" gunmetall BBS LM ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gjorde et tappert forsjøk på ps, ble kanskje feil farge men

audidbbs.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns det er unødvendig å mase om slikt når Kristian Lehne serverer ei bøtte og vel så det med identiske biler med slike felger, og i tillegg mye bedre bilder enn de crappy mobilbildene som ble lagt ut fra trådstarter..

 

"nej det herre vart itj rætt, de e itj samma regnr på dæm bildain!".. Sorry..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med Stig Arne, dog jeg ikke blir like irritert som han:) Det er minimale utseendemessige forskjeller på de to bilene, så skal ikke være nødvendig med en PS for å se hvordan det blir.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, irritert er jeg ikke, men jeg kaster glatt ei bøtte bensin ut i løse lufta og ser om det selvantenner.. :P Man må overdrive for å understreke poenget i skriftlige medium.. hehe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for hyggelig svar.

Det var ironisk ja.

 

Saken er at jeg synes det er store nok forskjeller etter min smak, og vurdering. Jeg gir vel totalt blaffen i hva du synes, har vært på andre bilforumer hvor andre spør etter nøyaktig det samme, uten at noen skal begynne å hive ut noe bensin.

Har du ikke noe positivt å bidra med, så la være.

 

Jeg har alle de bildene der liggende både på min stasjonære og laptop, men jeg ville se hvordan faktisk de ser ut på DEN bilen, uansett om bildene er dårlige.. det er de som ligger på annonsen som er til salgs, og den er ikke senket som de fleste av de andre bilene samt de har S-Line stylingen, som er noe helt annet. Det er jo den jeg vil ha, men det finnes ikke på de objektene i tyskland som er av interesse, det ene bildet er lik bil, men der er konturene på bilen veldig uklare.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gjorde et tappert forsjøk på ps, ble kanskje feil farge men

 

Takk for at du prøver ihvertfall ^^

Ser jo ikke så verst ut, men det kommer frem tydelig at den bilen vil trenge å senkes :P

 

Og det er jo en ulempe med så lav stylingen foran. hm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2.0T er morsomt det ja ;)

 

Hvis du venter noen dager så skal jeg slenge ut et bilde av en svart stv med 19" gunmetall BBS LM ;)

 

Ja, si ifra ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med Stig Arne, dog jeg ikke blir like irritert som han:) Det er minimale utseendemessige forskjeller på de to bilene, så skal ikke være nødvendig med en PS for å se hvordan det blir.

 

Når det er små detaljer som avgjør for meg om jeg skal gå for en bil med ABT styling, og evt om jeg må senke bilen i tillegg, så JO. Etter MITT syn så er det viktig ;)

Det var jeg som trengte å se det, ikke dere andre : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå blir det uansett sølvfarget bil, med S-Line eksteriør.. Bare usikker på om det blir noe fint med BBS LM på den. 8,5 " på alle 4 hjul med 235/35/19

 

(Er åpen for forslag til felger på sølvfarget bil (ikke sorte felger btw) )

Har sett mye pent, men vet ikke om det er så lett å få tak i Norge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.