#1 Skrevet Juni 8, 2010 Hallo! På A6'n så tror jeg at bremsene begynner å nærme seg farlig pensjonsalderen, så jeg lurer på å bestille nye klosser og også muligens skiver rundt om(har ikke målt tykkelsen på skivene, men er det noen som vet hvor tykke de skal være foran og bak på en 1999mod Audi A6 1.9tdi?). Hvor får jeg best priser på bremser tilsvarende originale bremser? Denne bilen blir jo aldri brukt hardt eller noe, så oppgradering er nok ikke viktig, men kanskje om det finnes noen andre klosser/skiver til en fornuftig pris som har lengre levetid og kanskje litt bedre virkning? Hvor? Hva? Kom gjerne med linker i innleggene så jeg får sett på tingene selv også Mvh -meg- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 8, 2010 jeg handlet turbogrove red stuff av en på forumet her som driver/jobber for http://www.brems.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 8, 2010 Takker, har spurt han i en tråd han har, men han er på ferie en stund til så får ikke noe tilbud derfra helt enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 8, 2010 Halla snuppa:) minstemål på skivene dine står skrevet på annleggsflata på skiva der felgen ligger imot:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 8, 2010 Ser det ut som jeg har tenkt å skru av felger og slikt FØR jeg bytter bremsene eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 8, 2010 Haha bygg om til 2,7t facelift bremser eller liknende:D Ser ut som r32 mk5 bremsene minus blå lakk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...